+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новини

Вихід нової версії системи DIRECTUM 5.1

Покращені функції:

  • Впроваджені покращення в інструменті розробника прискорили написання коду в 2 рази. Розвиток інструменту розробника скорочує тимчасові витрати команди впровадження DIRECTUM 5.1, що відповідним чином відбивається на вартості проекту.
  • Для зручності розробки в редакторі IS-Builder з'явилися підказки: за методами та властивостями об'єктів; з реквізитів довідників та документів; за параметрами методів; за типами змінних.
  • При груповій розробці корисна нова можливість захисту елементів програмного коду від одночасної зміни кількома розробниками.
  • Висока масштабованість знижує апаратні вимоги. Проекти впровадження DIRECTUM охоплюють велику кількість бізнес-процесів, відповідно, велика кількість користувачів, одночасно працюючих у системі. Підвищити продуктивність вдалося за рахунок оптимізації навантаження на SQL Server, стиснення схем завдань та стабілізації роботи служби Workflow.
  • Зниження навантаження на процесор та зменшення розміру бази даних дозволять скоротити до 30% витрат придбання апаратного забезпечення серверів.
  • Використання швидше та простіше для скорочення вартості проекту. У новій версії змінився механізм імпорту користувачів із Active Directory. Тепер дані з Active Directory можна періодично синхронізувати.
  • З'явилася можливість створювати нові записи в довідниках «Працівники» та «Підрозділи» на основі даних з Active Directory. У DIRECTUM 5.1 розробникам не доведеться прописувати програмний код для налаштування обчислюваних ролей у типових маршрутах. Спеціально для цього створено довідник "Правила обчислення ролей", адміністраторам достатньо лише створити в ньому нові записи.
  • Постійно розвиваються інтеграційні можливості DIRECTUM. Для того, щоб адміністратори без зайвих зусиль змогли швидко налаштувати обмін даними між DIRECTUM та 1С, розроблено стандартні шаблони, які містять готові налаштування для синхронізації довідників.
  • Оновлена ​​«Канцелярія». Відмовитися від паперових документів поки що неможливо, але максимально спростити їхню обробку допоможе модуль «Канцелярія». У версії 5.1 на користувачів чекає низка покращень, і починаються вони з обкладинки – з'явилася зручна форма пошуку реєстраційно-контрольних карток (РКК). Тепер знайти необхідний документ можна за дві секунди – жодних зайвих дій та додаткових діалогових вікон.
  • Описати зміст документа в полі картки тепер можна за допомогою шаблонних фраз - автотекстів. Механізм особливо зручний, якщо компанія працює постійно з тими самими видами документів.
  • Керування показниками ефективності. Неможливо приймати правильні управлінські рішення без об'єктивних оцінок роботи компанії. Оцінити якість бізнес-процесів можна за допомогою модуля «Керування показниками ефективності». Нова версія приємно здивує керівників – повністю перероблено зовнішній вигляд сайту контрольної панелі для зручнішої роботи у звичному інтерфейсі системи DIRECTUM. Кожен показник можна представити у різних розрізах, наприклад, за категорією чи підрозділом, і опуститися до деталізованих значень. Це полегшує контроль діяльності та знижує ризики та дозволяє уникати фінансових втрат.

Інші новини