+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

В IFS Customer Engagement реалізовано голосове самообслуговування, засноване на штучному інтелекті

У IFS Customer Engagement реалізовано голосове самообслуговування, засноване на штучному інтелекті

Компанія IFS, міжнародний постачальник програмного забезпечення для корпоративного сектора, оголосила про реалізацію у рішенні IFS Customer Engagement наступних трьох можливостей підтримки замовника системою обслуговування:

  • Голосове самообслуговування: IFS Customer Engagement надає засновану на штучному інтелекті технологію розпізнавання мовлення, яка дозволяє клієнтам вирішувати прості завдання, такі як зміна призначеного часу або перевірка планового часу прибуття в автоматизованому режимі.
  • Цифровий сервіс підтримки: IFS Customer Engagement дозволяє замовникам самим знаходити відповіді на запитання через діалог із сучасним чат-ботом, вбудованим у вебсайт. Це рішення може бути розгорнуте як візуальне доповнення для IFS FSM та IFS PSO, щоб знизити навантаження на контакт-центр та забезпечити ефективну взаємодію з клієнтами.
  • Агент для настільного комп'ютера: інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс полегшує доступ до інформації будь-якому каналу через єдиний контактний центр, забезпечуючи інтеграцію з IFS FSM та IFS Applications, і, при необхідності, з рішеннями інших постачальників. Агентам надано одночасний доступ до всіх комунікацій клієнта, включаючи дзвінки, електронні листи, чати, повідомлення та соціальні мережі, що дозволяє сформувати повне уявлення про замовника та надати йому ефективну підтримку по будь-якому каналу комунікації.

`Кінцеві користувачі чекають миттєвого обслуговування і хочуть спілкуватися найбільш зручними для них способами, обираючи соціальні мережі, електронну пошту або повідомлення. Рішення IFS Customer Engagement розроблено, щоб виправдати ці надії та надати сервісним організаціям технології наступного покоління, що у поєднанні з існуючими бізнес-додатками призведе до оптимізації процедури обслуговування замовників.

За словами представників IFS, поява на ринку IFS Customer Engagement стала результатом інтеграції рішень придбаної IFS компанії mplsystems з ключовими програмними продуктами IFS.

 

 

Інші новини

Найкраща ціна