+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Збільшення часу роботи служби підтримки Kerio за телефоном до 24 години на день, з понеділка по п'ятницю

Звернення будуть передаватися внутрішньою мережею у відкритий офіс, тому замовникам не доведеться оплачувати додаткові послуги міжнародного зв'язку. Замовники та торгові посередники продовжуватимуть звертатися до місцевих офісів Kerio, як і раніше. При зверненні у звичайний годинник роботи місцевого офісу Kerio технічна підтримка буде як і раніше доступна місцевою мовою. Якщо дзвінок виконується в місцевий офіс Kerio місцевою (на відміну від англійської) мовою після закінчення звичайного часу роботи, система запропонує абоненту варіант передачі запиту в інший офіс Kerio, відкритий на момент звернення, де він буде розглянутий англомовним представником служби підтримки. Потім абонент може вибрати продовження дзвінка. При зверненні до місцевого офісу Kerio англійською мовою після звичайного часу роботи дзвінок буде передано за призначенням автоматично. Крім підтримки по телефону в додатковий годинник, заявки на технічну підтримку можна створити в Інтернеті за адресою support.kerio.com.

Kerio Technologies, Inc. пропонує рішення в галузі об'єднаних комунікацій, спільної роботи та безпеки для компаній будь-якого розміру по всьому світу. Головний офіс Kerio розташований у місті Сан-Хосе, штат Каліфорнія. Крім того, компанія має підрозділи у Нью-Йорку, Німеччині, Великій Британії, Чехії, Австралії та Росії. Kerio є партнером корпорації Майкрософт категорії Gold Certified Partner, членом асоціації з ведення календарів та планування CalConnect, а також учасником програми Mac Developer Program. Канал збуту Kerio включає понад 5000 партнерів, що підтримують понад 50 000 замовників у 108 країнах. Серед партнерів з технологій можна виділити такі компанії, як Sophos, zvelo, VMware, Parallels та Notify Technology Corporation. Щоб отримати додаткові відомості, див. www.kerio.com.

Інші новини

Найкраща ціна