Unity оголосила, що AI-платформа Muse офіційно доступна у вигляді збирання раннього доступу для загального використання
Unity оголосила, що AI-платформа Muse офіційно доступна у вигляді збирання раннього доступу для загального використання
Unity оголосила, що Платформа Muse AI офіційно доступна як збирання раннього доступу для загального використання. Спочатку представлений ще в липні, Muse є пакетом інструментів на базі штучного інтелекту, призначений для оптимізації процесу розробки ігор, особливо для тих, кому не вистачає часу або терпіння для інтенсивного кодування
Unity Muse описується як «набір функцій, що постійно розширюється, на базі штучного інтелекту», призначений для розробників усіх рівнів кваліфікації. Платформа дозволяє отримувати корисний код, взаємодіючи з чат-ботом. Цей бот також відповість на будь-які ваші питання про те, що робити далі, оскільки він має повний доступ до бібліотеки ресурсів платформи. Ці типи ботів стають Ключовий інструмент у арсеналі гейм-дизайнера.
Існує також інструмент, спеціально розроблений для спрощення створення 2D-спрайтів, який ідеально підходить всім дизайнерам-початківцям Metroidvania. Він автоматично згенерує спрайти, що відповідають заздалегідь заданим параметрам, і запропонує вам кілька варіантів, що дозволить вибрати найкращу відповідність.
Muse пропонує аналогічний процес для створення текстур, що підходять для використання як у 2D, так і у 3D-проектах. Інструменти спрайтів та текстур були повністю навчені на даних та зображеннях, якими володіє або ліцензує Unity. Це гарантує, що платформа не порушить будь-який закон про авторське право. Unity заявляє, що результати Muse ніколи не міститимуть «людей, логотипи чи відомі художні стилі».
Компанія заявляє, що інструменти спрайтів та текстур – це лише початок. Найближчими місяцями Muse, серед іншого, зможе похвалитися механізмами штучного інтелекту для анімації персонажів та настроювання поведінки NPC. Вам не потрібно буде програмувати, щоб зробити щось із цього, що стає чимось на зразок тенденція у галузі.Передплатники Muse також отримують доступ до платформи швидкого прототипування та спільної роботи під назвою Sketch.
Доступність Muse була не єдиним оголошенням на конференції Unity Unite. Компанія також надала більш детальну інформацію про Sentis, майбутній нейронний двигун на базі штучного інтелекту, який виходить далеко за рамки спрайтів і текстур, оскільки він може вирішувати складні проблеми кодування і навіть створювати нові внутрішньоігрові функції з нуля. Sentis в даний час знаходиться на стадії відкритого бета-тестування та буде представлений публіці десь наступного року.
Компанія також анонсувала набір хмарних інструментів для подальшої допомоги у спільній роботі та розкрила деякі подробиці щодо доступності довгоочікуваного Unity 6. Він вийде наступного року