Семінар «Листопадовий старт з Atlassian» Запуск нового продукту Atlassian JIRA Service Desk – спеціального модуля JIRA для організації зручної служби техпідтримки в єдиному інтерфейсі з порталом ведення проектів.
Ключовий доповідач - Шералі Карімов, Regional Support Manager Atlassian. Крім нових продуктів, доступних на ринку, в рамках заходу також буде здійснено запуск нового продукту Atlassian JIRA Service Desk - спеціального модуля JIRA для організації зручної служби техпідтримки в єдиному інтерфейсі з порталом ведення проектів.
Протягом тривалого часу продукція компанії Atlassian є визнаним стандартом серед колективної роботи. Потужний вікі-движок для створення порталів та баз знань Confluence, система управління заявками, баг трекінгу та колективної роботи над проектами JIRA, швидкісна та ефективна AGILE методологія, що застосовується в JIRA AGILE, широта можливостей та зручність використання допоміжних модулів – все це виділяє систему рішень Atlassian , як незамінний засіб для різних завдань.
- Корпоративний вікі-портал нового покоління: нові можливості Atlassian Confluence 5 та TeamCalendars ;
- Колективна розробка - швидко та ефективно: функціонал нової версії Atlassian JIRA 6;
- Новий модуль для розгортання порталу техпідтримки - Atlassian JIRA Service Desk;
- JIRA та гнучкі тестувальники: навіщо вони один одному;
- Повний цикл розробки із застосуванням технології Atlassian.
Для участі у заході необхідна реєстрація.
Для реєстрації надсилайте на адресу info@itpro.ua інформацію бажаючого взяти участь у семінарі
Прізвище
Ім'я
По батькові
Організація
Посада
Кількість комп'ютерів в організації
Телефон
Електронна пошта