+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новини

Семінар «Листопадовий старт з Atlassian» Запуск нового продукту Atlassian JIRA Service Desk – спеціального модуля JIRA для організації зручної служби техпідтримки в єдиному інтерфейсі з порталом ведення проектів.

Ключовий доповідач - Шералі Карімов, Regional Support Manager Atlassian. Крім нових продуктів, доступних на ринку, в рамках заходу також буде здійснено запуск нового продукту Atlassian JIRA Service Desk - спеціального модуля JIRA для організації зручної служби техпідтримки в єдиному інтерфейсі з порталом ведення проектів.

Протягом тривалого часу продукція компанії Atlassian є визнаним стандартом серед колективної роботи. Потужний вікі-движок для створення порталів та баз знань Confluence, система управління заявками, баг трекінгу та колективної роботи над проектами JIRA, швидкісна та ефективна AGILE методологія, що застосовується в JIRA AGILE, широта можливостей та зручність використання допоміжних модулів – все це виділяє систему рішень Atlassian , як незамінний засіб для різних завдань.

Захід відбудеться 21 листопада 2013 року в Москві ДК «Ізмайлово», корпус Альфа, зал №7.
У програмі семінару:
  • Корпоративний вікі-портал нового покоління: нові можливості Atlassian Confluence 5 та TeamCalendars ;
  • Колективна розробка - швидко та ефективно: функціонал нової версії Atlassian JIRA 6;
  • Новий модуль для розгортання порталу техпідтримки - Atlassian JIRA Service Desk;
  • JIRA та гнучкі тестувальники: навіщо вони один одному;
  • Повний цикл розробки із застосуванням технології Atlassian.

Для участі у заході необхідна реєстрація.

Для реєстрації надсилайте на адресу info@itpro.ua інформацію бажаючого взяти участь у семінарі

Прізвище
Ім'я
По батькові
Організація
Посада
Кількість комп'ютерів в організації
Телефон
Електронна пошта

Інші новини