Ключові можливості Ideco PBX span>
Маршрутизація викликів
- Групи викликів, що дозволяють організувати вхідний дзвінок на всі додаткові номери у відділі.
- Переадресація дзвінка, що дозволяє перенаправляти дзвінки по всіх розміщеннях користувачів, включаючи мобільні телефони та інші пристрої.
- Черги дзвінків, що настроюються, з автоматичним напрямом дзвінка оператору.
Обробка викликів
- Автосекретар автоматично відповість на вхідні дзвінки заданим вітанням.
- Багаторівневі голосові меню та правила, створювані адміністратором.
- Перехоплення дзвінка дозволяє користувачам відповідати на дзвінки, що надійшли на телефон будь-якого користувача.
Додаткові можливості
- Доступний та зрозумілий веб-інтерфейс, що не вимагає для роботи спеціальних навичок.
- Самостійне налаштування зовнішніх та внутрішніх підключень, а також створення черг, політик автосекретаря та стратегій обробки вхідних викликів без допомоги з боку.
- Модуль звітності з широким набором критеріїв інформації, що виводиться
- Запис розмов у режимі реального часу.
Скачайте пробну версію Ideco PBX з повноцінним функціоналом та безкоштовною тех. підтримкою