+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Розробники браузера Brave представили покращені алгоритми для блокування реклами

Розробники браузера Brave представили покращені алгоритми для блокування реклами

Розробники браузера Brave, відомого своєю любов'ю до конфіденційності користувачів, представили покращені алгоритми для блокування реклами. Повідомляється, що в середньому один веб-сайт включає 75 запитів, які потрібно блокувати, а в майбутньому це число може зрости. Тому розробники представили оновлення у каналах покращення Nightly та Dev.

Повідомляється, що їх розробка заснована на інших блокувальниках, зокрема, на синтаксисі фільтра Adblock Plus, структурі даних Bloom Filter, напрацюваннях Cliqz і таке інше. Програмний код було написано мовою Rust. Як повідомляється, це дозволило прискорити обробку запитів приблизно у 69 разів.

При цьому відзначимо, що блокувальник реклами вбудований у ядро ​​браузера, а не реалізований розширенням, що забезпечує ще кращу продуктивність і дозволяє уникнути деяких дублюючих дій. Тестування проводилося на ноутбуці MacBook Pro 2018 на базі процесора Intel Core i7 з частотою 2,6 ГГц та 32 Гбайт оперативної пам'яті.

Поки що складно сказати, наскільки такий підхід буде кращим у реальності, а не в лабораторних умовах. Однак той факт, що розробники Brave проігнорували сумно відомий Manifest V3 від Google, безумовно радує. Якщо «корпорація добра» все ж таки реалізує свій план, це дозволить Brave та іншим альтернативним браузерам наростити частку ринку за рахунок того, що вони зможуть запропонувати якісніше блокування реклами.

Інші новини