+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Нові тарифні плани Office 365

З 1 жовтня 2014 року додано нові тарифні бізнес плани Office 365, а саме:

  • Office 365 Business - це всі відомі програми Office, які Ви використовуєте щодня, але з додатковою можливістю доступу до Word, Excel та PowerPoint у браузері ваших пристроїв! Включає: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote та Publisher, а також 1TB віртуального простору в OneDrive для бізнесу, за допомогою якого Ви можете зберігати свої документи та ділитися ними з Вашими колегами.
  • Office 365 Business Базовий - це сервіси, які дозволяють працювати вашому бізнесу більш ефективно: пошта бізнес класу, Office Online, онлайн зустрічі, чат, відеоконференції HD-якості, хмарне сховище файлів, а також обмін ними та багато іншого!
  • Office 365 Business Преміум - це поєднання двох попередніх планів, що дозволяє отримати максимальні можливості для успішного ведення бізнесу і в будь-який час!< /li>
Нижче ви можете ознайомитися з функціоналом нових тарифних планів щодо порівняно з планами для підприємств:
< td>
l< /span>
< td>
l< /span>
 
Business
Enterprise
Business
Business Базовий
Business Преміум
ProPlus
E1
E3
Метовий замовник
< div>Ціна за 1 користувача на місяць $ USD (з річним зобов'язанням)
$8.25
$5< /font>
$12.5
$12
$8
$20
Максимальна кількість користувачів
300 (для кожного плану)
необмежено
24/7 підтримка по телефону від Microsoft
Критичні проблеми
Всі проблеми
< b>Стандартні сервіси
Встановлення класичних додатків Office до 5 комп'ютерів на 1 користувача (Office)
Business1
  < div align="center">Business1
ProPlus2
 
ProPlus2
Доступ до офісних програм з мобільних пристроїв, включаючи iPad
 
l
< span>
l
 
l
OfficeOnline - браузерна версія основних програм пакету MicrosoftOffice
< span>
l
l
l
l
l
< font color="black" size="1">l
OneDrive для бізнесу - 1 TBперсонального віртуального сховища< /div>
< span>l
l
l
l
l
l
Email< font color="black" size="1">- поштова скринька на 50 GB, контакти, загальні календарі (Exchange)
 
l
l
 
l
l
Online зустрічі - Webконференції, IM< /span>, відео та голосові дзвінки, стан присутності (Lync)
 
< span>l
l
 
l
l
< span>
Сайти - засоби колективної роботи & внутрішні портали, публічні веб-сайти (SharePoint)
 
l
l
 
< font size="2">l
l
Корпоративна соціальна мережа (Yammer)
 
l
l
 
l
Додаткові сервіси
Синхронізація локального Active Directory для можливості Єдиного входу< /font>
l
< font size="2">l
l
l
l
l
Підтримка гібридного розгортання з локальними фізичними серверами
   
< span>l
l
l
Потреби в додатковому функціоналі пошти та архівування - архівування, eDiscovery, зміст повідомлень
< /td>
         
l
Захист інформації - шифрування повідомлень, управління правами, запобігання втраті даних
         
< font size="2">l
1. Включає Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher
2. Додатково включає Access, Group Policy, Telemetry, Shared Computer Activation (RDS), Push Deployment, Update Controls, IRM, DLP, BI, Enterprise Voice, Site Mailboxes, Archiving & Retention< /font>
 

Інші новини

Найкраща ціна