Microsoft та Adobe співпрацюють, щоб забезпечити економію коштів та переваги для бізнесу
Microsoft та Adobe співпрацюють, щоб забезпечити економію коштів та переваги для бізнесу
Забезпечення якісного комплексного цифрового досвіду може бути складним завданням із кількох причин, включаючи брак ресурсів, застарілі технології та неорганізований шлях клієнта. Microsoft та Adobe мають спеціальні інтеграції для вирішення цих проблем за рахунок спрощення розгортання та зниження загальних витрат.
Грунтуючись на відкритих стандартах програмного забезпечення та масштабованій, безпечній хмарі, Microsoft та Adobe створюють комплексні технологічні екосистеми для сучасного, безпечного та підключеного підприємства. Інтеграція між нашими програмами перетворює дані на цінну інформацію, яка дозволяє проводити інтелектуальні, цільові та персоналізовані маркетингові кампанії. Завдяки тому, що Microsoft створює основу даних, а Adobe забезпечує комплексний рівень маркетингової активації, ми можемо перевести організації від традиційного пакетного маркетингу до точного та своєчасного маркетингу на основі подій у режимі реального часу.
Маркетинг має бути спеціально адаптований до того, як, коли і де клієнти хочуть робити покупки. Для досягнення цієї мети Microsoft та Adobe надають інструменти, які спрощують та підвищують ефективність спільної роботи між співробітниками, такі як цифрові підписи та обмін документами. Тим часом інструменти автоматизації дозволяють організаціям знаходити, адаптувати та доставляти ресурси для більш персоналізованого обслуговування клієнтів. Ця складна інтеграція між Microsoft та Adobe дозволяє компаніям робити більше з меншими витратами.
Microsoft та Adobe об'єдналися для створення підключеного підприємства
Дослідження, проведене Forrester Consulting у 2023 році на замовлення компанії «Total Economic Impact™ Of Adobe SaaS Solutions with Microsoft Cloud», виявило, як наше партнерство та технологічне співробітництво з Adobe знижує витрати часу та ресурсів, підвищує продуктивність співробітників та взаємодію з клієнтами, а також рентабельність інвестицій. інвестиції за рахунок розгортання корпоративних програм Adobe в Microsoft Cloud. У дослідженні особлива увага приділяється Adobe Experience Cloud та Adobe Document Cloud, що працюють на Microsoft Azure, Microsoft 365 та Microsoft Dynamics 365.
У дослідженні розглядаються проблеми, які організації сподіваються вирішити шляхом впровадження інтегрованих рішень Microsoft та Adobe
Приголомшливі рішення цих проблем демонструють силу вбудованої інтеграції між SaaS-рішеннями Microsoft та Adobe, яка дозволила організаціям:
- Підвищуйте якість обслуговування клієнтів, використовуючи консолідовані дані про клієнтів, а завдяки хмарній підтримці всіх рішень отримуйте інформацію та аналіз про цих клієнтів та маркетингові зусилля в режимі реального часу.
- Підвищення безпеки та захисту файлів даних на підприємстві за допомогою тісно інтегрованих інструментів. Завдяки консолідованим інструментам від єдиного постачальника спрощується розгортання інструментів та керування ІТ-командою.
Оптимізуйте доступ до даних та керування ними у всій організації. Завдяки тісній інтеграції організації можуть покращити співпрацю, прийняття рішень та продуктивність своїх команд.
Інтегровані дані означають найкращий шлях клієнта
У міру того, як клієнти переміщуються між цифровими каналами – мобільними програмами, соціальними мережами, онлайн-чатами тощо – вони генерують цифрові записи. Вилучення інформації з розрізнених потоків даних може виявитися непростим завданням, що впливає можливість своєчасного створення персоналізованого досвіду клієнтам. Перекладаючи компанії від застарілих та розрізнених технологій до об'єднаного стеку хмарних технологій, Microsoft та Adobe вирішують проблеми з даними, які покращують якість зв'язку компаній зі своїми клієнтами.
Згідно з дослідженням Forrester, ті, хто впроваджує рішення Adobe SaaS у Microsoft Cloud, кажуть, що управління якістю обслуговування клієнтів є головною метою організації (71 відсоток). Саме тут організації виявили ключові переваги запровадження інтегрованих рішень.
- Деякі учасники опитування відзначили зростання лояльності клієнтів на 45 відсотків, яке вони пояснили інтеграцією Microsoft Cloud із Adobe Experience Cloud.
- Аналіз даних став на 15 відсотків швидшим, що підвищило загальну швидкість роботи маркетологів на 10 відсотків.
- Задоволеність клієнтів, кількість транзакцій та рівень утримання клієнтів зросли завдяки можливостям управління даними, які надає інтеграція.
Штучний інтелект і машинне навчання грають вирішальну роль аналізі великих обсягів даних, виявленні областей, важливих чи аномальних для маркетологів. Широкий спектр тригерних подій, включаючи електронну пошту, запрошення у календарі, вебінари, рекламу, зміну даних та події ERP, дозволяють отримати цілісне уявлення про клієнта. Орієнтація на модель самообслуговування забезпечує швидкість та простоту використання. У поєднанні з інтеграцією Microsoft та Adobe організації отримують підвищення операційної ефективності, а також швидкий та ефективний маркетинг.
Підвищіть безпеку даних на підприємстві
Забезпечення безпеки даних та файлів організацій є основним завданням керівників підприємств, особливо в умовах розповсюдження даних між локальними серверами, а також хмарними та гібридними робочими середовищами. Існує побоювання, що без більш тісної інтеграції з хмарними засобами управління безпекою їхні центри обробки даних будуть уразливими для атак.
Безпека притаманна хмарі. Крім того, дані, що зберігаються в Microsoft Cloud і імпортовані безпосередньо у вбудовані рішення Adobe з власними з'єднувачами, знижують вразливість даних. Учасники дослідження Forrester повідомили, що дані та файли, що стосуються Adobe, не зазнали жодного ризику.
Скоротіть вимоги до часу та ресурсів для оптимізації розгортання.
Без тісної інтеграції між Microsoft і Adobe ІТ-командам – або консультантам та підрядникам – доведеться кодувати або створювати власні конектори API для реалізації рішень. Microsoft та Adobe розробили понад 60 спеціальних інтеграцій, спеціально призначених для поширених випадків використання, що знижує робоче навантаження ІТ-команд в організаціях клієнтів. Дослідження Forrester показало, що для об'єднаної організації інтеграція інструментів Adobe скоротилася з кількох місяців до одного місяця і зажадала значно менше ресурсів. Це призвело до того, що загальна продуктивність ІТ-відділів та служб безпеки зросла на 20 відсотків. Одна опитана компанія перерозподілила 15 членів своєї ІТ-команди із 40 осіб на інші організаційні проекти. Дослідження Forrester показало, що об'єднана організація,
- 251 відсоток рентабельності інвестицій
- 1,3 млн. доларів США вигод від фотоелектричних систем
- 925 тисяч доларів США, чиста наведена вартість
Оскільки Microsoft і Adobe підтримують глобальне розповсюдження контенту, а Microsoft має служби хмарного зберігання по всьому світу, організації можуть підвищити ефективність створення та розповсюдження мільйонів ресурсів контенту, необхідних для створення персоналізованої взаємодії з клієнтами.
Прочитайте дослідження The Total Economic Impact™ Of Adobe SaaS Solutions with Microsoft Cloud report, щоб дізнатися більше
Звіт «Загальний економічний ефект рішень Adobe SaaS з Microsoft Cloud» містить глибокий аналіз ключових проблем, які організації прагнуть вирішити при розгортанні рішень Adobe SaaS в Microsoft Cloud. Прочитайте повне дослідження, щоб зрозуміти чому.
Як світові лідери в галузі бізнес-рішень, Microsoft і Adobe об'єднують міць даних і досвід у галузі маркетингу, щоб пропонувати надійні, безпечні та оптимізовані інновації для задоволення потреб споживачів, де б вони не знаходилися на шляху до клієнта.