+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft представила дослідження Коли зміни стають новою нормою (When change is the new normal)

Microsoft представила дослідження Коли зміни стають новою нормою (When change is the new normal)

Microsoft представила дослідження «Коли зміни стають новою нормою»[1] (When change is the new normal). Воно показало, що підвищення ефективності і конкурентоспроможності компанії важливі як впровадження нових технологій, а й «культура інновацій»[2], яка має під собою комфортну обстановку, грамотно збудовані робочі процеси і менеджмент. Ці фактори допомагають співробітникам ефективно витрачати час і взаємодіяти і перетворюють їх із стопорів цифрової трансформації на її посольств. Компанії, які зуміли впровадити «культуру інновацій», мають двозначні показники зростання вдвічі частіше, ніж менш інноваційні конкуренти.

Швидкорослі підприємства більш привабливі для своїх співробітників: 86% респондентів хотіли б продовжити роботу у них. В організаціях із меншою кількістю інновацій про це заявили лише 57% опитаних. Задоволеність співробітників багато в чому залежить від того, наскільки ефективно вони витрачають свій час. Вони почуваються втричі щасливішими, коли можуть працювати, віддаючи всю свою увагу одному завданню. При цьому часто співробітники втрачають до 52% свого робочого часу на непродуктивні зустрічі, читання зайвого листування та інші фактори, що відволікають. У той же час, ефективна організація робочого часу, наявність необхідних інструментів і підтримка менеджерів можуть знизити цей показник до 19%.

Серед тих, хто працює в умовах «культури інновацій», 65% працівників у віці 18-35 років та 73% співробітників у віці 50+ років відзначили, що для них нескладно зосередитися на окремому завданні і довести його до кінця.

У найбільш інноваційних компаніях 73% співробітників можуть обирати підхід до роботи, тоді як у компаніях із низькою «культурою інновацій» це можуть робити лише 45%. Крім того, їм простіше звертатися за підтримкою до колег (70% проти 39%), об'єднуватися для роботи над проектом (61% проти 31%) або ділитися ідеями та проводити мозкові штурми (60% проти 29%).

Компанії з високою «культурою інновацій» відрізняють розуміння важливості ефективної комунікації. 86% їхніх лідерів відповіли, що співпраця між командами має велике значення для зростання підприємства. У компаніях, менш схильних до інновацій, вважають 72% лідерів. 79% менеджерів інноваційних компаній також наголошують на значущості співпраці із зовнішніми партнерами, тоді як у компаніях, де «культура інновацій» просувається менш активно, так відповіли лише 54%.

Згідно з результатами дослідження, 82% менеджерів компаній з високою «культурою інновацій» мають змогу зосередитися на впровадженні нових ідей, тоді як менш інноваційні компанії на це мають лише 42% керівництва. 86% (до 48%) респондентів у компаніях з розвиненою «культурою інновацій» відповідали, що забезпечені потрібними для роботи технологічними рішеннями, і 87% (до 61%) говорили, що мають необхідні навички, щоб використовувати нові можливості. Таким чином, менеджери інноваційних компаній краще розуміють потреби співробітників, адже 58% (до 22%) працівників цих компаній вважають, що їхні менеджери працюють ефективно.


[1] У дослідженні взяли участь понад 9000 менеджерів та співробітників великих європейських компаній, де штат перевищує 250 осіб. Вибірка кожної країни становила 600 осіб (500 співробітників та 100 менеджерів). Розглядалися компанії, що спеціалізуються на виробництві сировини, товарів масового попиту, фінансах, охороні здоров'я, технологіях, телекомунікаціях, енергетичних, промислових і нафтогазових компаній, а також компанії сектора послуг. Дослідження проводилося у 15 країнах: Австрія, Бельгія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Італія, Ірландія, Нідерланди, Норвегія, Португалія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Великобританія.

[2] До інновацій віднесено впровадження нового чи вдосконаленого продукту, оновлення робочих процесів, маркетингових методів, комунікацій з партнерами. «Культура інновацій», згідно з авторами дослідження, передбачає заохочення та підтримку нових ідей та впроваджень.

Інші новини

Найкраща ціна