+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft інтегрувала у Windows 10 у програму Mail and Calendar рекламу своїх продуктів

Microsoft інтегрувала у Windows 10 до програми Mail and Calendar рекламу своїх продуктів

Microsoft додала в Windows 10 рекламу, яка відображається всім користувачам. Побачити рекламне оголошення можуть лише ті, хто користується штатними програмами Mail and Calendar («Пошта та календар»).

Всю нову рекламу, за інформацією ресурсу MSPowerUser, не можна відключити - Microsoft не надає користувачеві такої можливості. Крім цього, немає жодних варіантів налаштування її відображення – вона є завжди, тобто частина робочого вікна програми завжди недоступна для використання.

Важливий момент: реклама в додатках - це не експериментальна функція майбутніх стабільних версій Windows 10, доступна поки тільки бета-тестерам. За даними Softpedia.com, вона є у стабільній версії 1909 року, реліз якої відбувся 12 листопада 2019 р. 6 грудня 2019 р. Microsoft розпочала примусове оновлення Windows 10 до цієї версії.

В даний час Mail та Calendar виводять повідомлення з пропозицією спробувати інші програмні продукти Microsoft. Зокрема, «Пошта та календар» пропонує ознайомитись з мобільною версією фірмового поштового клієнта Outlook.

Посилання веде на офіційний портал Microsoft з єдиною формою введення - до неї треба ввести номер телефону, на який корпорація надішле посилання для завантаження програми. Жодних інструкцій щодо встановлення та використання на сторінці немає – є лише посилання на скачування Outlook під Apple iOS, Google Android та настільної версії під Windows 10.

Невідомо про намір Microsoft запускати рекламу програмних продуктів інших компаній – не виключено, що в майбутньому штатне програмне забезпечення Microsoft для роботи з поштою перетвориться на віртуальний «рекламний щит».

Навіть після інсталяції Outlook на смартфон або планшетний комп'ютер його реклама в «Пошті та календарі» не зникає. Позбутися її не можна навіть тим, хто використовує ту саму поштову скриньку і на ПК, і на мобільному пристрої. Представники головного офісу Microsoft уточнили співробітникам ресурсу Softpedia.com, що реклама відображатиметься незалежно від того, на якому поштовому сервісі зареєстрована електронна адреса користувача – у цьому плані перед нею всі рівні.

Інші новини

Найкраща ціна