Microsoft Flight Simulator отримає підтримку трасування променів
Microsoft Flight Simulator отримає підтримку трасування променів
Незважаючи на ранню стадію розробки, Microsoft Flight Simulator вже виглядає чудово. Проте, схоже, гра отримає додаткові візуальні покращення: як повідомляється, розробники обмірковують додавання ефектів освітлення на основі трасування променів у реальному часі.
Відповідно до ресурсу IGN, у майбутньому в грі на ПК з'являться функції RTX (нагадаємо: проект створюється не тільки для Windows, але і для Xbox One). Хоча журналісти не розкривають жодних додаткових подробиць, можна припустити, що йдеться саме про трасування променів, а не лише про повноекранне згладжування DLSS.
Microsoft і NVIDIA, втім, поки що не повідомили нічого офіційного, тому важко сказати, коли ефекти RTX будуть додані в гру. Здається, це станеться ближче до дати виходу. Ресурс IGN поділився доданим відео, яке включає низку нових уривків ігрового процесу з актуального попереднього складання гри.
Microsoft Flight Simulator виглядає приголомшливо. На даний момент відомо, що гра буде наголошувати на симуляції, використовувати матеріали Bing, а також отримає підтримку модифікацій (принаймні, на ПК). Симулятор запропонує як легкі літаки, так і широкофюзеляжні лайнери, тому любителі борознити небо зможуть сісти за штурвал дуже деталізованих цивільних машин у дуже реалістичному оточенні. Гравці зможуть створювати свої плани польотів та вирушати у будь-яку точку планети. Microsoft Flight Simulator також обіцяє широкий спектр засобів управління, від штурвала до звичайних ігрових контролерів та зв'язування миші з клавіатурою. Запуск заплановано на 2020 рік.