+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft Exchange 2010

Гнучкість та надійність

Exchange дозволяє вибрати між розгортанням Exchange Server 2010 на власній території, підключенням до розміщеної служби або їх поєднанням. Прихильність Майкрософт підходу "програмне забезпечення плюс служби" дає вам можливість на власний розсуд скористатися перевагами будь-якого з варіантів, не перериваючи роботи користувачів і не змінюючи інтерфейс їхньої взаємодії з системою. що у поєднанні з додатковими інструментами для обслуговування баз даних дозволить вам досягти нового рівня надійності та спростити підтримку безперервності бізнесу. З урахуванням попередніх досягнень у технологіях безперервної реплікації в Exchange 2007 нові можливості допомагають:

  • усунути необхідність розгортання складного дорогого кластерного ПЗ та засобів реплікації даних сторонніх розробників під час використання Exchange;
  • автоматизувати реплікацію бази даних поштових скриньок та аварійне перемикання за допомогою всього двох серверів або між віддаленими центрами даних;
  • забезпечити готовність та швидке відновлення до 16 керованих реплік баз даних поштових скриньок Exchange;
  • зменшити простої користувачів під час переміщення поштових скриньок між поштовими серверами, що дає можливість виконувати міграцію та обслуговування за наміченим розкладом навіть у робочий час;
  • запобігти втраті електронної пошти через оновлення або збоїв транспортного сервера завдяки новим вбудованим засобам резервування, призначеним для перенаправлення потоку пошти іншими доступними маршрутами.

Зниження навантаження на службу підтримки та користувачів - основний спосіб досягнення більшої ефективності та скорочення витрат. Такі цілеспрямовані інвестиції в нові засоби самообслуговування призначені для того, щоб дати можливість користувачам виконувати звичайні завдання, не звертаючись до служби підтримки. Ця функціональна можливість дозволяє:

  • дозволяти користувачам оновлювати свою контактну інформацію та відстежувати доставку повідомлень електронної пошти без допомоги ІТ-фахівців;
  • використовувати для таких завдань зручний веб-інтерфейс;
  • використовувати нову модель керування доступом на основі ролей у Exchange для виконання призначеним користувачам певних завдань, таких як надання відповідальним за інформаційну безпеку можливості проведення пошуку даних у кількох поштових скриньках одночасно без необхідності надання їм прав адміністратора Exchange.
  • li>


Повсюдний доступ

Удосконалення в останньому випуску Exchange забезпечують співробітникам доступ до всіх засобів взаємодії через єдину точку входу, полегшуючи їм спільну роботу з колегами та бізнес-партнерами. Ці вдосконалення включають:

надання користувачам повнофункціонального інтерфейсу Outlook на настільному комп'ютері, в Інтернеті та на мобільному пристрої, з підтримкою OWA для ще більшої кількості браузерів, включаючи Apple Safari та Mozilla Firefox;

< ul>
  • забезпечення єдиної точки доступу до електронної пошти, голосової пошти, миттєвого обміну повідомленнями та текстових повідомлень, що надає користувачам можливість вибору найкращого способу взаємодії, де б вони не знаходилися;
  • додавання вбудованої підтримки практично будь-яких мобільних пристроїв, включаючи повнофункціональний інтерфейс у Windows Mobile, за допомогою Exchange ActiveSync;
  • можливість обміну інформацією про зайнятість із зовнішніми бізнес-партнерами для швидкого та ефективного складання розкладів з вибором рівня деталізації обміну даними.
  • Exchange Server 2010 містить нові засоби підвищення продуктивності праці , які допомагають користувачам упорядковувати та пріоритизувати повідомлення у їхніх поштових скриньках. Користувачі отримують такі можливості:

    • удосконалений режим перегляду повідомлень, що полегшує переміщення в поштовій скриньці за допомогою автоматичного впорядкування ланцюжків повідомлень у вигляді природного діалогу між сторонами, що взаємодіють;
    • підказки, які інформують користувачів до того, як вони натиснуть кнопку відправлення, про особливості повідомлення, які можуть призвести до відмови в доставці або небажаної відправки, наприклад, до посилки конфіденційної інформації зовнішнім отримувачам, і дозволяють уникнути переповнення поштової скриньки, зайвих дій і звернень до служби підтримки.

    Завдяки Exchange 2010 ви можете замінити традиційну систему голосової пошти на універсальне рішення, інтегровану з комунікаційною платформою. Така нова система дає користувачам можливість отримувати повідомлення голосової пошти у свою поштову скриньку та керувати ними як звичайною електронною поштою за допомогою знайомих засобів, таких як Outlook та Outlook Web Access. Ви отримаєте переваги завдяки економічному об'єднанню та заміні систем голосової пошти, а також наданню користувачам наступних функцій:

    • розшифрування повідомлень голосової пошти у вигляді тексту, що дає можливість швидкого сортування повідомлень без відтворення аудіофайлу;
    • широкі можливості персоналізований автосекретар для голосової пошти;
    • засоби створення правил відповіді на виклики та маршрутизації для окремих абонентів або груп на основі ідентифікатора та контактної інформації телефонуючого, що гарантують, що кожен вхідний виклик буде обслужений так, як цього хоче користувач;
    • повнофункціональний телефонний доступ до поштової скриньки, включаючи електронну пошту, календар та контакти, майже 30 мовами за допомогою Outlook Voice Access.
    Захист інформації та відповідність нормативам

    Exchange 2010 надає нові вбудовані функції архівації електронної пошти та дотримання нормативів, що включають одночасний деталізований пошук у декількох поштових скриньках і збір юридично значущої інформації. При цьому увага зосереджена на спрощенні забезпечення нормативних вимог та проведення внутрішніх розслідувань. Завдяки вбудованим засобам архівації електронної пошти відпадає потреба у придбанні додаткових засобів забезпечення відповідності нормативам. Поєднуючи ці можливості з гнучкістю архітектури зберігання Exchange, ви можете контролювати корпоративну інформацію та одночасно надати користувачам стандартизований інтерфейс, який не порушує звичного способу повсякденної роботи з поштовими скриньками. Завдяки цим новим функціям ви зможете:

    • позбутися громіздких файлів даних Outlook (PST), замінивши їх новим вбудованим засобом архівації без зміни принципів роботи користувачів;
    • спростити класифікацію електронної пошти за допомогою нових централізовано визначених політик зберігання, які можуть бути застосовані до окремих повідомлень електронної пошти або папок;
    • виконувати одночасний пошук даних у кількох поштових ящиках за допомогою зручного використання веб-інтерфейсу або управління доступом на основі ролей, що дозволяє співробітникам відділу кадрів або відповідальним за інформаційну безпеку виконувати цілеспрямований пошук.

    У Exchange 2010 розширена підтримка управління правами на доступ до даних, що полегшує дотримання конфіденційності взаємодії користувачів у масштабах організації при використанні на різних пристроях та ПК, а також при контактах з бізнес-партнерами. Користувачі можуть:

    • переглядати та складати захищені за допомогою технології управління правами повідомлення в Outlook, Outlook Web Access та на мобільному телефоні;
    • захищати повідомлення, що йдуть в Інтернет (наприклад, що надсилаються бізнес-партнерами), за допомогою їх шифрування одним клацанням миші.

    Інші новини

    Найкраща ціна