Microsoft анонсувала Dynamics CRM 2015.
Dynamics CRM 2015 надасть фахівцям у галузі маркетингу та продажів ефективні інструменти для спільної роботи, а також Microsoft Dynamics Marketing – сервіс для автоматизації роботи відділу маркетингу в компаніях будь-якого розміру.
У нову версію Microsoft Dynamics CRM 2015 додано функцію рекомендації продуктів у рамках однієї групи для ефективних допродажів існуючим клієнтам та крос-продажів усередині компанії. Мобільні програми дозволяють повноцінно працювати з будь-якого пристрою та надати клієнту будь-яку необхідну інформацію незалежно від часу запиту.
У платформу Microsoft Dynamics CRM були додані нові функції:
- обчислювані поля на формах (Calculated Fields);
- нові правила бізнес-логіки (PBL editor, включаючи Else If and OR);
- нові правила безпеки для полів;
- пошук по всьому сутностям та об'єктам.
- Dynamics CRM 2015, як і раніше, інтегруватиметься в інші програми Microsoft, включаючи Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint і Power BI for Office 365. ul>
- управління ресурсами (бюджети, погодження, управління постачальниками, контентом);
- управління кампаніями (візуальний редактор, мультиканальний маркетинг (соціальні мережі, e-mail, вебінари, заходи тощо);
- панель моніторингу кампаній;
- сегментація; < li>оцінка конверсії та вартості кожного клієнта;
- вбудовані звіти та інструменти аналізу;
- оцінка ROMI для кожного каналу та активності.
Нові можливості Microsoft Dynamics Marketing включають:
З виходом Dynamics CRM 2015 у Microsoft Dynamics Marketing буде включена спеціальна панель взаємодії з відділом продажів, використовуючи яку менеджери з продажу зможуть зробити свій внесок у кампанії та таргетування, відстежуючи, наприклад, повідомлення, адресовані важливим клієнтам. Нова версія Microsoft Dynamics Marketing підтримує службу комунікацій Lync та нові можливості для планування та проведення web-семінарів, а також дозволяє візуалізувати маркетингові плани за допомогою нового Interactive Marketing Calendar, який буде доступний і російською мовою.