Компанія Microsoft представила поновлення Dynamics CRM 2015 на конференції Convergence
Нові функції Microsoft Dynamics CRM 2015 для відстеження соціальної активності дадуть компаніям можливість залучати клієнтів, аналізуючи їх посади в соціальних мережах. Це передбачає інтелектуальний аналіз текстів, хмарну віртуалізацію та складання карт соціальної активності. . У систему інтегровано хмарне рішення Parature, завдяки якому фахівці з обслуговування клієнтів зможуть використати аналітичні дані у своїй повсякденній роботі.
Зрештою, до системи були додані можливості мультиканального керування зворотним зв'язком. Тепер компанії зможуть визначати рівень задоволеності клієнтів, підвищувати кваліфікацію співробітників відділів. продажів, а також проводити фокус-групи.