Компанія «1С-Бітрікс» повідомляє про випуск нової версії продукту «1С-Бітрікс: Корпоративний портал 11.0».
Ключові зміни у новій версії:
- Сервіс «Є ідея?» - дозволяє співробітникам висловлювати ідеї щодо покращення бізнесу та всієї компанії, задіявши і розкриваючи потенціал всього колективу.
- «Мені подобається» - інструмент з позитивним зворотним зв'язком, що вже став звичним у «зовнішньому» комунікаційному середовищі. Дозволяє ранжувати корпоративний контент відповідно до цінності інформації, допомагаючи швидко знаходити найбільш релевантні запиту записи, файли або завдання. та зовнішні послуги компанії в єдиному інструменті інформування та роботи; інтегрована із завданнями, робочими звітами, «Мені подобається», з відкритим API (REST, SOAP) для зовнішніх даних із «1С» та будь-яких інших інформаційних систем.
- Соціальний пошук - якісний пошук з соціальним ранжируванням значущого контенту (на додаток до морфології враховується відстань між словами, пунктуація, думка співробітників за кнопками «Мені подобається»).
- Проекти та Завдання 2.0 – покращений сервіс, що дозволяє враховувати витрати часу та інших ресурсів на виконання завдань у рамках проекту, інтеграція з календарями, побудова діаграми Ганта, механізм делегування, завдання в Екстранеті для роботи з партнерами та клієнтами.
- «Збори та планерки» - простий інструмент, що дозволяє багаторазово підвищити ефективність проведення внутрішніх зустрічей. Включає можливість запрошення учасників, автоматичної розсилки порядку денного зустрічі, постановку часу зборів в особисті календарі, розсилку результатів обговорення, постановку завдань за підсумками наради. Вся інформація зберігається на порталі, забезпечуючи «прозорість» робочих комунікаціях.
- Автоматизована звітність - новий інструмент простих та зручних комунікацій, що перетворює рутинні звіти на позитивне спілкування та процес самовдосконалення компанії. < /ul>
- Універсальний конструктор звітів – фундаментальна розробка, яка дозволяє співробітникам самим конструювати звіти для різних об'єктів і надалі їх багаторазово запускати; перша інтеграція виконана з проектами та завданнями.
- Покращена CRM – значний крок у розвитку CRM – нова система розподілу прав доступу (за всіма елементами, властивостями, статусів), інтегрована із завданнями, бізнес-процесами, поштою; новий імпорт даних, розсилка поштових повідомлень, відкритий REST API для автоматичного розміщення лідів у CRM.
- Нова концепція прав доступу до документів, персональним файлам та спискам – можливість встановлювати права на документи та елементи списків відповідно до структури компанії (на відділ або співробітника).
- Нова мобільна версія корпоративного порталу дозволяє мобільним користувачам працювати з «живою стрічкою», писати в мікроблог, коментувати, працювати з документами, завданнями, отримувати та надсилати повідомлення, розпочинати робочий день; реалізована з використанням HTML5, працює на Android, iOS, WindowsPhone7.