+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

KNVB та JC Arena розпочали продаж квитків через блокчейн-платформу для боротьби зі спекулянтами та шахраями

KNVB та JC Arena розпочали продаж квитків через блокчейн-платформу для боротьби зі спекулянтами та шахраями

Королівська голландська футбольна асоціація (KNVB) і амстердамська «Йохан Кройф Ареєна» (JC Arena) почали використовувати блокчейн-платформу для продажу квитків, щоб обмежити торгівлю на чорному ринку та шахрайські дії.

Ініціатива щодо впровадження блокчейну є однією зі складових програми Change the Game Challenge, в рамках якої футбольні клуби запропонували кільком компаніям розробити інноваційні рішення для боротьби зі спекулянтами та залучення вболівальників.

У результаті під час відбіркового турніру Єврокубку між Нідерландами та Естонією деякі вболівальники змогли пройти на стадіон без роздрукованого квитка – це стало можливим завдяки блокчейну. Штрих-код прямував безпосередньо через додаток і міг бути активовано лише тоді, коли покупець знаходився поряд зі стадіоном протягом певного проміжку часу.

Такий підхід практично виключає можливість продажу квитків на чорному ринку. Крім того, такий процес продажу квитків через блокчейн-систему може підтвердити особистість уболівальника, який заходить на стадіон, що допомагає боротися із шахрайством. Тим не менш, відповідно до правил Футбольної асоціації квиток все ще можна передати іншій людині - також через програму.

Потенціал блокчейн-технологій із запобігання шахрайству з квитками приваблює не лише стадіони та футбольні клуби. У 2018 році UEFA оголосила, що використовує блокчейн-технологію, щоб перешкодити тиражуванню та дублюванню квитків. Раніше в 2019 році голландська фірма GUTS Tickets використала блокчейн для продажу квитків на виступ популярної місцевої зірки Гуса Мейвіса в червні 2020 року. Пізніше компанія Telecharge оголосила про продаж квитків на бродвейські шоу із використанням блокчейн-платформи

Інші новини