+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новости

Google представила Topics API - нову технологію націлення користувачів

Google представив API Topics - нову технологію таргетування користувачів

Google представив нову технологію націлювання на користувачів під назвою Topics API.

Для визначення інтересів користувача Google планує використовувати історію веб-серфінгу з браузера протягом останніх трьох тижнів. Сайти, які він відвідує, будуть розділені на категорії, або теми - їх кількість як і раніше обмежена трьома сотнями , але з часом буде збільшуватися. «Чутливих» тем, таких як гендер і раса, серед них не буде. Для аналізу ресурсів і визначення їх наближених тем за доменом і змістом буде полегшений ML-алгоритм.

Якщо відвіданий сайт підтримує API Тем в рекламних цілях, браузер відправить йому три цікаві для користувача теми - по одній на кожну з трьох тижнів, і вони будуть обрані випадковим чином з топ-5 тем за ці тижні. Сайт в подальшому передасть цю інформацію рекламним партнерам для підбору оголошень.

За даними Google, така схема налаштування реклами краще як з точки зору конфіденційності та прозорості, так і контролю користувачів: користувачі зможуть переглядати призначені їм теми та видаляти зі  списку, а також повністю відключати API Тем . Розробкою займався той же проект Privacy Sandbox, що і технологія FLoC, з урахуванням відгуків про неї від спільноти. Однак FLoC був сприйнятий досить круто, і чи підтримають розробники браузерів нову ідею, поки невідомо .

Тестування API Тем розпочнеться наприкінці кварталу. Google опублікував детальний технічний опис технології API Topics.

Сьогодні ми оголошуємо Теми, нову пропозицію пісочниці конфіденційності для реклами на основі інтересів. Теми були проінформовані нашими навчальними та поширеними відгуками спільноти від наших попередніх випробувань FLoC , і замінюють нашу пропозицію FLoC.

За допомогою "Тем" ваш браузер визначає кілька тем, таких як "Фітнес" або "Подорожі та транспорт", які представляють ваші основні інтереси на цей тиждень на основі вашої історії перегляду. Теми зберігаються лише три тижні, а старі теми видаляються. Теми вибираються повністю на вашому пристрої без залучення будь-яких зовнішніх серверів, включаючи сервери Google. Коли ви відвідуєте сайт-учасник, topics вибирає лише три теми, по одній темі з кожної з останніх трьох тижнів, щоб поділитися з сайтом та його рекламними партнерами. Теми дозволяють браузерам надавати вам значну прозорість і контроль над цими даними, а в Chrome ми створюємо елементи керування користувачами, які дозволяють вам переглядати теми, видаляти будь-які, які вам не подобаються, або повністю вимикати цю функцію.

Що ще важливіше, теми вдумливо куруються, щоб виключити чутливі категорії, такі як стать або раса. Оскільки Теми працюють на основі браузера, він надає вам більш впізнаваний спосіб бачити та контролювати, як ваші дані передаються, порівняно з механізмами відстеження, такими як сторонні файли cookie. І, надаючи веб-сайтам цікаві теми, онлайн-компанії мають опцію, яка не передбачає прихованих методів відстеження, таких як відбитки пальців у браузері , щоб продовжувати показувати релевантні оголошення.

Другие новости