Google обмежить таргетування політичної реклами на своїх майданчиках
Google обмежить таргетування політичної реклами на своїх майданчиках
Google оголосила, що збирається обмежити таргетування політичної реклами на своїх майданчиках. Тепер таку рекламу можна буде налаштувати тільки за статтю, віком аудиторії та місцем її проживання до поштового індексу. довіра виборців до політичної реклами», — зазначили в компанії.
У Google нагадали, що «ніколи не допускали детального мікротаргетингу політичної реклами», однак у США пропонували «перевіреним рекламодавцям» базові можливості політичного націлення, такі як показ оголошень на основі загальнодоступних записів виборців та загальнополітичної приналежності (ліва, права і незалежна).
Нововведення не торкнуться також контекстної реклами, якщо користувачі шукають схожий контент. Це дозволить знайти компроміс із усталеною практикою у ЗМІ, які публікують політичну рекламу.
Новий підхід почнуть застосовувати у Великій Британії протягом цього тижня напередодні грудневих парламентських виборів. У ЄС його введуть до кінця року, а в решті світу починаючи з 6 січня 2020 року. У США, починаючи з 3 грудня, оновлене поняття включатиме згадування кандидатів і політиків на рівні штату, виборчі бюлетені та будь-яку рекламу, в якій згадуються партії незалежно від масштабу.
Google розповіла, що слідкує за фейковими повідомленнями , які публікуються про вибори та учасників перегонів. У компанії нагадали, що в політичній рекламі заборонено інформацію, яка є хибною і вводить в оману. Там заявили, що шукають інші способи підвищити прозорість такого роду повідомлень, і пообіцяли в найближчі місяці поділитися новою інформацією з цього приводу.
Таким чином, корпорація зайняла середню позицію між Facebook та Twitter.
Засновник засновник Facebook Марк Цукерберг раніше заявив, що соцмережа відмовилася від ідеї заборони політичної реклами, щоб користувачі мали можливість вільно висловлювати свою думку. Так він відреагував на лист 250 співробітників Facebook, які розцінили рішення публікувати політично ангажовані повідомлення як суперечливе цінностям Facebook: «Свобода слова та оплачені заяви — це не одне й те саме». Співробітники соцмережі пропонували запровадити низку обмежень, тобто зобов'язати авторів політичних оголошень дотримуватися тих самих стандартів, які діють і для інших оголошень, у тому числі відзначати політичні пости візуально і обмежити націлення для них; дотримуватись періодів «тиші» відповідно до місцевих законів; перенести розділ політики з «заборонено» (prohibited content) до «дозволено з обмеженнями» (restricted content).
Для користувачів Instagram же вийшла оновлена угода, яка передбачає, що автори контенту, які отримують гроші від соцмережі за зйомку відео для IGTV, не зможуть говорити про «соціальні проблеми, вибори чи політику» в роликах для сервісу. Це нововведення у Facebook пояснили тим, що «є суттєва різниця між публікацією на нашій платформі політичного контенту та його фінансуванням». ЗМІ зазначали, що компанія побоюється переслідування Instagram у період президентських виборів у США у 2020 році за аналогією з тією історією, яка сталася з Facebook у 2016 році після скандалу з Cambridge Analytica.
А засновник Twitter Джек Дорсі повідомив, що на платформі і зовсім вирішили заборонити усю політичну рекламу з 22 листопада. "Ми вважаємо, що охоплення політичних заяв має зароблятися, а не купуватися", - зазначив він. На думку глави Twitter, така реклама «представляє абсолютно нові виклики цивільному дискурсу: машинне навчання на основі оптимізації обміну повідомленнями та мікротаргетингу, неперевірена інформація, що вводить в оману і підробки».