+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Функціональність Бітрікс24 поповнилася новими безкоштовними маркетинговими інструментами

Функціональність Бітрікс24 поповнилася новими безкоштовними маркетинговими інструментами

«1С-Бітрікс» анонсував оновлення хмарного сервісу для управління проектами та продажами «Бітрікс24».

У новій версії користувачам стали доступні розширені інструменти маркетингу, такі як коллтрекінг та наскрізна аналітика.

Обидві можливості надаються безкоштовно всім клієнтам «Бітрікс24», включаючи користувачів безкоштовних тарифів.

Як коллтрекінг та наскрізна аналітика допомагають бізнесу

Коллтеркінг може виявитися корисним компаніям, які залучають суттєву частку клієнтів по телефону. Основне завдання колтрекінгу - ідентифікувати рекламне джерело, що спонукало клієнта зробити замовлення по телефону.

Система розподіляє в інтернеті по різних рекламних майданчиках (наприклад, на «Яндекс.директі» або «Вконтакте») різні телефонні номери, а потім відстежує, з якого саме номера людина здійснює вхідний дзвінок, щоб зібрати та проаналізувати інформацію про найбільш популярні канали просування своїх продуктів, відсіявши безперспективні.

Статистику на кожному майданчику «Бітрікс24» покаже у вигляді простого звіту, дані з якого автоматично потраплять до CRM (Customer relationship management – ​​«система управління взаємовідносинами з клієнтами»). Таким чином, інструмент дозволяє з досить високою точністю відстежувати рекламний трафік та виявляти найефективніші канали.

Наскрізна аналітика дозволяє комплексно оцінити ефективність маркетингових інвестицій на основі зібраних даних про повний шлях клієнта – з моменту перегляду клієнтом реклами та до продажу товару або послуги. Як правило, для наскрізної аналітики об'єднується інформація з максимально можливої ​​кількості рекламних каналів, каналів комунікації з даними продажу. У відстеження телефонних дзвінків допомагає колтрекінг.

У «Бітрікс24» можна відстежити такі показники, як кількість дій користувачів, лідів, угод, виграних угод; загальну суму виручки по кожному каналу; витрачений бюджет та підсумкову конверсію. Завдяки цьому маркетологи зможуть швидко оцінювати якість трафіку та відключати неприбуткові канали.

 

 

Інші новини

Найкраща ціна