Facebook обмежить способи вибору цільової аудиторії рекламної кампанії та методи вимірювання її результатів
Facebook обмежить спосіб націлювання рекламної кампанії та її результати
У відповідь на функцію прозорості відстеження додатків Apple Facebook обмежить спосіб націлювання рекламної кампанії та спосіб вимірювання її результатів.
З виходом iOS 14.5 Apple почне вимагати від додатків в App Store запитувати дозвіл на відстеження даних користувачів для реклами.
Зміни торкнуться реклами мобільних додатків. Серед змін, наприклад:
- Ви не можете орієнтуватися на певну аудиторію.
- Коли ви створюєте кампанії для iOS 14, ви можете вибрати аукціон лише як тип покупки — охоплення та частота недоступні.
- Щоб охопити користувачів iOS версій 14.5 і вище, рекламодавцям доведеться створювати окремі кампанії.
- Розробники більше не зможуть використовувати глибокі посилання в рекламі мобільних додатків: вони спрямовують користувачів на певну сторінку продукту.
- Не можна проводити дослідження та A/B-тестування з контрольним зразком.
Компанія попереджає рекламодавців про необхідність оновлення Facebook SDK, який забезпечить підтримку SKAdNetwork API від Apple, інакше кампанії не зможуть побачити користувачі iOS 14.5 і вище. Оскільки власники пристроїв відмовляються від даних відстеження, розмір аудиторії та охоплення кампанії можуть зменшитися, попереджає Facebook.
Соціальна мережа також заявила, що інвестує в технології підвищення конфіденційності, щоб мінімізувати кількість даних, зібраних від користувачів.
Apple і Facebook сперечаються через зміни реклами з грудня. Тоді виробник заявив, що зобов'яже розробників повідомляти про зібрані дані і запитувати згоду на використання IDFA. Це ідентифікатор, який дозволяє компанії відстежувати поведінку користувачів без їх згоди.
У зв'язку зі змінами Facebook в серпні попередив своїх партнерів про можливе зниження ефективності реклами, починаючи з iOS 14. У відповідь Apple звинуватила соцмережу в бажанні зібрати якомога більше даних про користувачів.