+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

ESET отримала звання Champion відповідно до даних глобальної матриці лідерів кібербезпеки

Компанія ESET стала чемпіоном за версією матриці глобальних лідерів кібербезпеки

Компанія ESET отримала звання «Чемпіон» за даними глобальної матриці лідерів кібербезпеки від Canalys. Зокрема, ESET вдалося поліпшити свої позиції в минулому році завдяки інвестиціям в сервіси для корпоративних користувачів і партнерському навчанню.

Варто відзначити, що Canalys - провідна міжнародна аналітична компанія на технологічному ринку, яка спрямована на розвиток каналів збуту і спрямування клієнтів на перспективні бізнес-моделі.

Цього року Canalys оцінив 19 постачальників кібербезпеки, зокрема їхні глобальні канали та ринкові показники за останні 12 місяців. Дослідження поєднує відгуки партнерів від інструменту Canalys Vendor Benchmark та незалежний аналіз динаміки каналів кожного постачальника на основі їх інвестицій, стратегії, ринкових показників та досягнень.

«В цілому технічна підтримка ESET, ефективне управління і простота ведення бізнесу отримали високу оцінку партнерів на найвищому рівні. Компанія продовжує інвестувати в збільшення кількості корпоративних користувачів і розвиток глобальної програми ESET Managed Service Provider (MSP), випустивши платформу EMA2», - прокоментував головний аналітик Canalys.

ESET MSP Administrator 2 (EMA2) — це система керування ліцензіями для постачальників MSP, яка розширює доступ до наскрізних рішень ESET та інтегрується зі сторонніми інструментами через інтерфейс прикладного програмування.

Компанії зі званням «Чемпіон» мають високі бали в Canalys Vendor Benchmark і демонструють поліпшення і спрощення процесів каналів збуту, а також бажання збільшити дохід партнерів. Крім того, чемпіони повинні демонструвати регулярні інвестиції в розвиток своїх моделей каналів збуту, включаючи програми та ініціативи.

«Спочатку ми прагнемо постійно вдосконалювати наші ресурси та інструменти, щоб допомогти партнерам розвивати свій бізнес з кібербезпеки та захищати своїх користувачів від сьогоднішніх складнихзагроз, - прокоментував комерційний директор ESET. - Ми пишаємося тим, що визнаємо якість продуктів та послуг ESET, а також високу оцінку партнерів, які цінують інвестиції, зроблені в платформи та системи. користувачів під час виходу в Інтернет – наша головна мета, якої ми не змогли б  досягти без надійних партнерських відносин».

Дев'ять постачальників кібербезпеки досягли статусу чемпіона в Матриці лідерства з кібербезпеки Canalys 2021. Cisco, ESET, Fortinet, Juniper Networks, Kaspersky, Palo Alto Networks і Trend Micro підтвердили свої позиції чемпіонів і до них приєдналися Check Point і Sophos. Ці компанії зберегли або розширили свої сильні позиції на висококонкурентному ринку кібербезпеки через канал.

Загальний ринок кібербезпеки продовжував зростати в 2020 році, незважаючи на економічні наслідки пандемії COVID-19. Поставки зросли на 9,7% до 53,3 млрд доларів США за оцінками Canalys. «Прискорення проектів цифрової трансформації та подальше впровадження хмари, а також розширення масової віддаленої роботи протягом останніх 12 місяців призвели до збільшення вразливостей, втрати даних та цілеспрямованих атак програм-вимагачів», – сказав головний аналітик Canalys Метью Болл. «Це призвело до значних збоїв та фінансових втрат для багатьох організацій у складний час. Компанії каналу важливі як ніколи, коли справа доходить до надання новітніх рішень для захисту своїх клієнтів, при цьому підтримка партнерів постачальниками є такою ж цінною».

Канал є ключовою областю диференціації для провідних постачальників кібербезпеки. Кожен з чемпіонів продемонстрував постійну відданість та інвестиції, коли справа доходить до вдосконалення процесів для забезпечення простоти та легкості ведення бізнесу, а також готовність збільшити можливості зростання та збільшити прибутковість для партнерів.

Check Point покращив рейтинги своїх партнерів і отримав статус чемпіона після постійних інвестицій, спрямованих на те, щоб дозволити партнерам вигравати нові облікові записи та стимулювати продажі за допомогою чотирьох рішень: Quantum для мережевої безпеки, CloudGuard для хмарної безпеки, Harmony для забезпечення доступу та Vision для уніфікованого управління.

Cisco залишалася найбільшим постачальником каналу кібербезпеки в 2020 році. Компанія реорганізувала свій бізнес з кібербезпеки навколо SASE, Zero Trust і XDR під брендом Cisco Secure. Він також змінює свою партнерську програму, щоб зосередитися на SaaS, керованих сервісах та хмарних рішеннях, а також управлінні життєвим циклом клієнтів.

Технічна підтримка компанії ESET , керування обліковими записами та загальна простота ведення бізнесу отримали найвищі оцінки серед партнерів. Він продовжував інвестувати в збільшення своєї присутності в корпоративних рахунках і розширив свою Глобальну програму керованих постачальників послуг з випуском своєї платформи EMA2.

Рейтинги партнерів Fortinet покращилися порівняно з минулим роком, оскільки він зберіг швидке розширення ринку. Його стратегія Security Fabric дозволяє партнерам диференціюватися в ключових сегментах зростання. Запуск партнерської програми Engage 2.0 додав спеціалізації Zero Trust Access, операційних технологій та операцій з безпеки.

Juniper Networks посилив свою стратегію пов'язаної безпеки, представивши Cloud директора з безпеки для уніфікованого управління SASE в локальних і хмарних середовищах. Він також розширив програму партнерських переваг Juniper, заохочуючи продаж рішень за допомогою програми винагород за зростання.

Kaspersky мав найвищі партнерські рейтинги в цьогорічній Матриці лідерства, особливо щодо швидкості ціноутворення та конкурентоспроможності, а також якості управління обліковими записами. Вона продовжувала розширювати свою екосистему MSP, в той час як ініціативи каналу залишалися орієнтованими на прибутковість, простоту ведення бізнесу і підтримку партнерів.

Palo Alto Networks досягла значних успіхів у каналі кібербезпеки, тоді як рейтинги його партнерів продовжували зростати. Запуск партнерської програми NextWave 3.0 прискорить диференціацію та зростання партнерів за допомогою спеціалізацій та стимулів навколо Prisma SASE, Prisma Cloud та Cortex XDR/XSOAR.

Цього року Sophos мав найвищий підйом рейтингів партнерів після запуску нової Глобальної партнерської програми в рамках підходу, орієнтованого на партнера. Це допомогло підняти його статус до Чемпіона. Sophos Central, інтеграція RMM та стимули продажів на основі споживання прискорили його зростання за допомогою MSP.

Рейтинги партнерів Trend Micro продовжили зростати, підкресливши важливість його стратегії першого каналу. Він показав, що може ефективно підтримувати партнерів з різними бізнес-моделями та є лідером та партнером у ключових сферах, що розвиваються, включаючи забезпечення хмарної міграції та гібридної безпеки через хмарні ринки.

Інші новини

Найкраща ціна