+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Clarity – анонсована бета-версія вільного інструменту веб-аналітики від Microsoft

Clarity - анонсована бета-версія вільного інструменту веб-аналітики від Microsoft

Microsoft анонсувала бета-версію Clarity — інструмент для веб-аналітики. Їм займаються розробники пошуковика Bing, тому за функціональністю він повинен вийти схожим на Яндекс.Метрику та Google Analytics. На відміну від цих систем, бібліотека Clarity поширюється вільно і розміщена на GitHub.

За словами творців, інструмент дозволить краще розуміти причини поведінки користувача. Clarity збирає телеметрію з сайту і допомагає побачити, як користувачі взаємодіють з ним, з якими багами і складностями стикаються, чому йдуть. Це дозволить зрозуміти, де підправити код і що взагалі потрібно змінити для поліпшення досвіду користувача.

Розробники навели приклад того, як використовували Clarity для аналізу дивної активності на головній сторінці Bing. Виявилося, що причиною був шкідливий код, який модифікував сторінку, заважав нормальній взаємодії з сайтом і подовжував завантаження. Clarity допоміг розробити захист від зміни сторінок пошуковика, що, врешті-решт, покращило його бізнес-показники.

Clarity записує сесії для подальшого перегляду і аналізу. Сесії можна відфільтрувати за датою, тривалістю, браузером, ОС, типом пристрою та активністю.

Під час перегляду сесії можна відстежити рух вказівника миші, кількість і місця кліків, час завантаження сторінки, кількість мережевих запитів та помилок JavaScript та інші параметри. Є можливість створювати логи сесій у форматі JSON і відправляти за вказаним адресою.

Щоб підключити інструмент, на цільовий сайт треба додати невеликий JavaScript-код — він відстежуватиме описані активності. Зібрана інформація надсилається та зберігається на серверах Microsoft Azure.

У майбутньому розробники обіцяють:

  • підключити ІІ для відстеження незвичайних дій користувачів та помилок у коді сторінок. Аналітики зможуть зосередитися на тих сесіях, які система вважає найбільш релевантними.
  • забезпечити можливість угруповання схожих сесій, що заощадить веб-аналітикам час на сегментацію аудиторії.
  • додати теплові карти кліків і прокрутки, що наочно показують, як користувачі взаємодіють із сайтом.

Оскільки інструмент поки що знаходиться на стадії бета-тестування, для його використання потрібно надіслати запит з інформацією про підключений сайт. Із запитів формується лист очікування. Розробники будуть оповіщати тих, хто подав заявку про можливість використання Clarity.

Інші новини

Найкраща ціна