Бітрікс 24 додав підтримку голосового помічника Аліса
Бітрікс 24 додав підтримку голосового помічника Аліса
«Бітрікс 24» додав підтримку голосового помічника «Аліса». Тепер підприємці зможуть замінити реального помічника на віртуальний. «Бітрікс24» проінтегрований із голосовим помічником «Аліса»
Користувачі хмарного сервісу колективної роботи «Бітрікс24» зможуть використати голосовий помічник «Аліса»
Для роботи з «Алісою» користувачі «Бітрікс24» повинні активувати цю можливість у своїй програмі. У відповідь програма згенерує спеціальний код.
Потім у додатках «Яндекса», що підтримують «Алісу», користувачеві потрібно вимовити команду «Аліса, запусти навик «Бітрікс24». Після цього "Аліса" попросить ввести код, після чого відбудеться інтеграції обох продуктів.
За допомогою «Аліси» користувачі «Бітрікс24» зможуть додавати зустріч у календар, ставити завдання колегам та писати співробітникам у чат. При цьому Аліса може уточнювати запити. Наприклад, якщо сказати «Створи завдання», то голосовий помічник запитає її назву, крайній термін та опис.
Одним із головних завдань, яке вирішуватиме «Аліса» для користувачів «Бітрікс24» - це тайм-менеджмент та організація зустрічей керівників.
Розробники «Бітрікс24» планують розвивати інтеграції та з іншими голосовими помічниками. Найближчим часом підприємці зможуть працювати у сервісі за допомогою Google Assistant.
За прогнозами аналітиків «Бітрікс24», у найближчі кілька років голосовий помічник може замінити особистих помічників підприємців та топ-менеджерів.
До 2020 р. ринок роботів та інтелектуальних операційних систем становитиме понад $320 млрд, прогнозують аналітичні центри IFR та Myria Research. А до 2023 р. через відсутність ділових навичок під загрозою звільнення буде близько 2 млрд молодих людей.
«Сьогодні роботи можуть виконувати лише технічну частину і робити це набагато краще за людину, - зазначає експерт сервісу «Бітрікс24». - «Але особистий помічник – це людина, яка виконує не лише найпростіші доручення, а й чудово розуміє керівника. Крім рутини, асистент додумує, осмислює, нагадує, пропонує босові різні рішення».
В той же час вже у 2020-2030-х роках роботи, за допомогою великих даних та нейронних мереж, зможуть самостійно оцінювати, вибирати рішення та робити висновки.
«Поки ми бачимо зачатки цих рішень над ринком електронної комерції. Голосові помічники вже знають наші інтереси у кіно, продуктах харчування чи одязі. Вони пропонують людині персоналізовані товари та навіть самостійно замовляють їх додому. - Скоро всі ці технології масово увійдуть у великий бізнес та замінять багато людських професій».
«Бітрікс24» - хмарний сервіс, в основі якого лежить концепція соціального інтранету. Сервіс об'єднує класичні робочі інструменти (база знань, управління завданнями, календарі, CRM, робота з документами та звітами) із соціальними комунікаціями («лайки», обговорення, «жива» стрічка, «соціальний» пошук», миттєві повідомлення та робочі групи») . Число користувачів сервісу складає 4 млн.
