Avaya анонсувала першу у світі соціальну платформу для чат-ботів
Avaya анонсувала першу у світі соціальну платформу для чат-ботів
Avaya Holdings анонсувала, як стверджує компанія, першу у світі соціальну платформу для чат-ботів. Виробник бачить у цьому продукті великий стрибок у частині автоматичного обслуговування клієнтів. Новий сервіс стане частиною Avaya Ava — хмарного ІІ-рішення, яке допомагає взаємодіяти з клієнтами через соціальні мережі, чати та месенджери.
Сервіс використовує принципи традиційних соціальних мереж для надання структурованої платформи для роботів. Останні, використовуючи нове рішення, зможуть безпечно і контрольовано взаємодіяти між собою для розширення можливостей користувача та підвищення ефективності кожного чат-бота окремо.
У 2018 році Avaya провела глобальне опитування, у якому взяли участь 8 тис. споживачів. 80% респондентів повідомили, що при зверненні до банків, лікарень, готелів та державних установ вони хотіли б отримувати негайну відповідь. Ці результати наголошують на потребі в ефективному сервісі, який би перебував у постійній готовності реагувати на запити клієнтів.
Анонсована Avaya платформа дозволить будь-якій компанії зареєструвати свого чат-бота, наділеного унікальним соціальним профілем, та «подружити» його з іншими чат-ботами, які використовуються в інших областях та галузях.
Крім того, чат-боти зможуть оцінювати один одного та зберігати конфіденційні показники на основі типів отриманої інформації та відгуків від клієнтів. В результаті віртуальні співрозмовники постійно удосконалюватимуться, збільшуючи якість і швидкість роботи з діючими та потенційними замовниками.
Платформа Avaya передбачає два сценарії взаємодії клієнтів з чат-ботами в режимі реального часу: або основний робота зв'язується з іншим від імені клієнта і передає отриману відповідь, або основний бот пов'язує клієнта з кращим цифровим помічником в режимі конференц-зв'язку.