Apple оновила платформу для моделювання та рендерингу віртуального 3D-контенту у доповненій реальності RealityKit
Apple оновила платформу для моделювання та рендерингу віртуального 3D-контенту в доповненій реальностіItKit
Apple оновила платформу для моделювання та візуалізації віртуального 3D-контенту в доповненій реальності RealityKit. Розробники матимуть більше контролю над візуалізацією, звуком та анімацією при роботі з доповненою реальністю, але найпомітнішою частиною оновлення є підтримка можливості створювати 3D-моделі за лічені хвилини, використовуючи лише iPhone.
За даними Apple, RealityKit 2 представляє Object Capture, API на macOS Monterey, який дозволяє створювати фотореалістичні 3D-моделі реальних об'єктів у високій якості за лічені хвилини, використовуючи фотографії, зроблені за допомогою iPhone або iPad. Вони перетворюються в 3D-моделі, оптимізовані для доповненої реальності. Користувачі можуть переглядати їх у Quick Look або додавати до AR-сцен у Reality Composer або Xcode, що значно полегшує створення такого вмісту.
Завдяки новим API розробники також зможуть створювати більш реалістичні та складні AR-інтерфейси з більшим візуальним, звуковим та анімаційним управлінням, включаючи складний рендеринг та динамічні шейдери.
Це величезний крок вперед в оформленні 3D-контенту. Те, що раніше було найскладнішою та найдорожчою частиною створення AR-досвіду та 3D-сцен, тепер доступне кожному на macOS Monterey, сказав віце-президент Apple зі зв'язків із розробниками.
Apple заявила, що команди розробників з таких компаній, як Wayfair, Etsy та інших, використовують рішення Object Capture для створення 3D-моделей реальних об'єктів. Це говорить про те, що інтернет-магазини незабаром отримають велике оновлення AR. Maxon і Unity використовують Object Capture для створення 3D-контенту за допомогою таких додатків, як Cinema 4D і Unity MARS.