+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Amazon анонсувала Product Opportunity Explorer

Amazon анонсував провідник можливостей продукту

Amazon анонсував інструмент, за допомогою якого продавці, що торгують на платформі, будуть отримувати інформацію про те, що шукають покупці. Інструмент під назвою Product Opportunity Explorer надає доступ до даних і трендів, які допоможуть визначитися з вибором нових продуктів для їх реалізації на сайті.

З запуском цього інструменту компанія відразу процитувала одного з продавців: він був радий отримувати «рекомендації, безпосередньо пов'язані з його бізнесом». На практиці інші продавці вже висловили побоювання, що платформа може спонукати їх відмовитися від існуючих товарів.

Представник Amazon сказав, що програмний інструмент надає продавцям агреговані дані, і їм не вистачає деталей про те, як працюють інші бренди. За словами компанії, вона пропонує продукти, які покупці, можливо, шукають на платформі, але не можуть знайти. Якщо компанія продає велосипеди на «Амазон», і раптом з'являється попит на моделі для підлітків, то такий товар відображається в рекомендації. 

Інструмент надає детальну статистику за категоріями та підкатегоріями, історію пошуку, цінові тенденції та інші показники. За даними компанії, продавці можуть отримати детальну інформацію про пошук (частоту і динаміку), кліках, покупках і відмовах від покупок, а також історію продажів. Не зовсім зрозуміло, що буде робити Amazon, якщо різні компанії отримають однакові рекомендації і змагатимуться, намагаючись спочатку заповнити нішу. На сайті також не сказали, чи буде він нести відповідальність, якщо інструмент надасть неправильний прогноз. Зараз Product Opportunity Explorer випущений для бета-тестування, а в 2022 році він буде доступний безкоштовно всім продавцям.

Інші новини

Найкраща ціна