Яндекс відкрив для сторонніх розробників ігрову платформу Яндекс.ігри
Яндекс відкрив для сторонніх розробників ігрову платформу Яндекс.ігри
«Яндекс» відкрив для сторонніх розробників ігрову платформу «Яндекс.ігри». Тепер розробники можуть розташовувати свої ігри в каталозі на yandex.ru/games. Це дозволить їм отримати доступ до багатомільйонної аудиторії «Яндекса» та заробити на розміщенні реклами. Зараз монетизація проектів здійснюється за рекламною моделлю — до ігор додається код рекламної мережі «Яндекса».
«Яндекс» вбудує каталог ігор у головну сторінку, а також у «Яндекс.браузер» та додаток «Яндекс». Важлива перевага платформи — в тому, що ігри, які часто грає користувач, доступні йому навіть без інтернету. Наприклад, у них можна грати в літаку та в інших місцях, де немає Wi-Fi та мережі.
За допомогою платформи розробники можуть самостійно додавати до каталогу нові ігри та редагувати раніше додані. Перед публікацією у каталозі кожна гра обов'язково проходить модерацію. Необхідно, щоб гра була інтегрована з SDK "Яндекс.ігор" і відповідала ряду критеріїв - наприклад, коректно запускалася в режимі безпечного з'єднання (HTTPS). Також усім розробникам рекомендується підтримувати офлайн режим через Service Worker. Творці ігор зможуть стежити за оновленнями платформи у блозі.