+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Яндекс.Браузер почав блокувати набридливу рекламу

Настільна та мобільна версії «Яндекс.Браузера» почали фільтрувати рекламні формати, які за версією асоціації IAB є для користувачів найбільш дратівливими. Це спливаючі вікна, що закриваються тільки після зворотного відліку банери на весь екран, відеоролики з гучним звуком, що автоматично включається, і деяка інша реклама.

Фільтрування небажаної реклами відбувається під час завантаження сторінки, при цьому решта форматів продовжує відображатися на сайті. Якщо користувачеві потрібна вся реклама, фільтрацію можна вимкнути в налаштуваннях браузера.

Важ, щоб люди комфортно почували себе в Інтернеті та отримували корисну інформацію, а дратівлива реклама, навіть якщо її не надто багато, відштовхує людей. Вони намагаються від неї відгородитися, відключаючи рекламу повністю, тобто позбавляючи себе та корисних пропозицій. Фільтрування дратівливої ​​реклами дозволить зробити роботу в Мережі приємнішою та сприятиме розвитку якісної реклами.

Список рекламних форматів, які блокує Яндекс.Браузер, виник у результаті спільної роботи. Минулого року IAB з ініціативи «Яндекса» провела дослідження та дізналася, яка реклама не подобається людям найбільше. Великі гравці індустрії обговорили результати дослідження і вже після цього асоціація визначила список небажаних форматів.

Блокування реклами з'явилося у браузері у 2014 році. Спочатку за допомогою технології «Антишок» програма почала фільтрувати шкідливу та шахрайську рекламу. Потім компанія ввела систему Protect, яка перевіряє сайти та файли на віруси, захищає користувачів від крадіжки паролів та забезпечує безпеку платежів.

 

 

 

Інші новини

Найкраща ціна