+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Windows може зависати та уповільнювати роботу в результаті встановлення свіжих квітневих патчів

Windows може зависати та уповільнювати роботу внаслідок встановлення свіжих квітневих патчів

Користувачі Windows могли зіткнутися з випадками «зависання» та уповільнення роботи системи внаслідок встановлення свіжих квітневих патчів, які, як з'ясувалося, конфліктують із деякими антивірусними програмами сторонніх розробників.

Встановлення останніх оновлень Windows за певних умов може призвести до неможливості завантаження операційної системи або значного уповільнення її роботи, повідомляє інтернет-ресурс Softpedia.

Як можливу причину виникнення проблем називають «конфлікт» операційної системи з деякими антивірусними програмами, зокрема продуктами компанії Sophos: Endpoint Security and Control та Central Endpoint Standard/Advanced; рішень Avast for Business та Avast Cloud Care.

Sophos та Avast, отримавши безліч скарг від користувачів, опублікували статті на власних сторінках підтримки в інтернеті, які закликають тимчасово відкласти інсталяцію свіжих оновлень Windows.

За даними антивірусних компаній, проблему схильні всі версії ОС, що підтримуються Microsoft, за винятком Windows 10, тобто Windows 7, 8.1, Server 2008 R2 і Server 2012 R2.

Avast «конфліктує» з оновленнями KB4493472, KB4493448 та KB4493435, випущеними 9 квітня 2019 р. Серед них є як щомісячні накопичувальні пакети (Monthly rollup updates), так і щомісячні оновлення. За наявності хоча б одного з перерахованих пакетів у системі наступне завантаження Windows може завершитися або «зависанням» на етапі автентифікації, або тривалою обробкою введених імені користувача та пароля.

Схожі неприємності можуть чекати і на користувачів антивірусних рішень Sophos. Список «проблемних» оновлень тут дещо довший: KB4493451, KB4493450, KB4493472, KB4493448, KB4493446, KB4493467. Усі вони побачили світ також 9 квітня 2019 р.

Avast та Sophos рекомендують користувачам, які зіткнулися з описаною проблемою, досить тривіальне її вирішення: завантажити Windows у безпечному режимі (Safe mode), тимчасово деактивувати захисні екрани антивірусних програм, а потім, успішно завантаживши ОС у звичайному режимі, видалити раніше встановлені "конфліктні" оновлення. Після цього антивірусний захист можна активувати повторно.

Microsoft визнала наявність проблеми та тимчасово призупинила доставку «проблемних» оновлень на комп'ютери зі встановленими продуктами Sophos.

Крім того, ресурс зазначає, що Microsoft і Sophos зараз намагаються. розібратися в причинах збоїв, проте не дають жодної інформації щодо можливих термінів виходу виправлень.

Зазначимо, що наступний «патчовий вівторок» – так співтовариство неформально називає день виходу регулярних оновлень для продуктів Microsoft, який припадає, як правило, на другий чи четвертий вівторок місяця – намічено на 14 травня 2019 р. Втім, корпорація може випустити та позачергове виправлення.

У березні 2019 р. антивірусні засоби Microsoft — Windows Defender Antivirus, Microsoft Endpoint Protection та Microsoft Security Essentials — протягом деякого часу викликали проблеми у користувачів Windows 7, 8.1 та кількох версій Windows Server (2003, 2008, 2012). Перелічені програми "падали" з різними кодами помилок. Виникнення проблем пов'язували з останніми на той момент оновленнями бази сигнатур шкідливого ПЗ — 1.289.1521.0 від 18 березня 2019 р.

Чергове оновлення для Windows 10, представлене Microsoft 12 березня 2019 р., наводило до серйозних збоїв у роботі підсистеми Windows Subsystem для Linux.

Масштабне оновлення October Update 2018 для Windows 10, що вийшло в жовтні 2018 р., після встановлення вибірково видаляло особисті файли користувачів — фотографії, документи та ін., причому відновити інформацію не було можливим. Зіткнувшись із численними скаргами користувачів, Microsoft була змушена призупинити розповсюдження October Update 2018 до з'ясування всіх обставин. Незабаром компанія пообіцяла допомогти користувачам відновити втрачені файли.

Інші новини

Найкраща ціна