Вийшли нові оновлення для Dynamics CRM 2015, Dynamics MArketing та Dynamics AX
До Dynamics CRM 2015, крім нової панелі для спільної роботи відділів маркетингу та продажів, увійшли такі інструменти, як:
- продуктові каталоги та можливість гнучкої налаштування зв'язків та успадкування атрибутів;
- динамічні бізнес-процеси, які автоматично перемикаються в залежності від заданих умов;
- нова зручна ієрархічна візуалізація об'єктів та ієрархічне успадкування прав безпеки;
- нові мобільні програми, які підтримують offline-режим і т.д.
Також система отримала суттєві доробки з погляду платформи: став доступний глобальний пошук по всіх об'єктах, додані нові умови для BPL (Business Process Logic), розширені можливості Calculated fields та з'являються нові Rollup Fields, а також доопрацьовано синхронізацію між Dynamics CRM та Outlook. У Dynamics Marketing стане доступним інтеграція з Social Listening і Microsoft Lync, що дозволить проводити вебінари та відслідковувати їхню ефективність по кліку мишки. Маркетологи також оцінять новий інтерактивний маркетинговий календар, покращений редактор для електронних повідомлень і можливість A/B тестування маркетингових кампаній. Оновлення Microsoft Dynamics GP надає корпоративним клієнтам розширені можливості для підвищення продуктивності праці, а також покращену інтеграцію в Azure Active Directory, завдяки якій співробітники компаній зможуть спільно працювати над документами в Office 365 та інших хмарних програмах.
Нова Microsoft Dynamics AX стала найкращим на сьогоднішній день ERP-рішенням на ринку. Її оновлення дозволять підприємствам поєднати всі переваги Microsoft Dynamics AX та Microsoft Azure, а також підвищать ефективність роботи кінцевих користувачів.