Вийшла нова версія Naumen Service Desk 4.4
Новий реліз включає вбудований модуль взаємодії з клієнтами «Чат підтримки» (Livechat), мобільний додаток, а також покращені засоби універсального планування активностей з різних бізнес-процесів, орієнтованих на підвищення якості обслуговування.
>Однією з критично важливих завдань зовнішньої підтримки останніми роками стає забезпечення мультиканальної взаємодії з клієнтами. У версії 4.4 розроблено модуль Livechat («Чат підтримки»), що дозволяє автоматизувати ще один канал прийому звернень та заявок від користувачів. Він доповнює вже наявні в Naumen Service Desk для цих цілей готові інтеграції для моніторингу активності в Інтернеті та соцмедіа, модуль інтеграції з call-центрами, що дозволяє організувати роботу операторів у єдиному вікні, безкоштовний особистий веб-кабінет клієнта та інші. Livechat може бути вбудований у будь-який сайт і дозволяє вести листування двох або більше осіб у режимі реального часу, зберігати вхідне звернення навіть за відсутності оператора «в мережі» та реєструвати його з появою співробітника онлайн. Таким чином, тепер з Naumen Service Desk можна забезпечити повноцінну мультиканальну підтримку клієнтів, задіявши всі пропоновані канали. Новий додаток полегшить роботу співробітників служб підтримки та виїзних бригад. У ньому існують можливості для роботи з картками та списками об'єктів, у тому числі в офлайні, а також зміни статусів об'єктів та прикріплення фотографій «на льоту». Мобільний додаток дозволить надання послуг у територіально розподілених компаніях підняти на новий рівень якості.
У релізі 4.4 значно доопрацьовано випущені в попередній Версія модуль універсального планування робіт. Тепер виконувати завдання розподілу людських ресурсів, зайнятих в операційній, проектній та інших видах діяльності, а також планувати завантаження співробітників з урахуванням їхньої зайнятості та будь-яких активів стало набагато простіше та зручніше.