+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новини

Вийшла нова версія «1С-Бітрікс: Управління сайтом 15.5»

 Вперше в продукті з'явилися унікальні інструменти для вимірювання та аналізу конверсії, проведення A/B тестування, здійснення тригерних розсилок та захисту від DDoS-атак. Також, відповідно до вимог Google до сайтів, в рамках платформи реалізовано набір рішень та нові інструменти SEO для збереження та підвищення позицій сайтів у пошуковій видачі.

Тепер власникам інтернет-ресурсів не потрібно замовляти додаткову розробку необхідних для сайту інструментів, весь необхідний комплекс реалізований у рамках платформи.

Нові можливості:

  • Пульс конверсії. Конверсія — основний показник якості роботи інтернет-проекту. Побачити конверсію сайту тепер можна в реальному часі. У новій версії з'явився інструмент, який показує конверсію сайту за вибраний період часу та аналітику по кожному з каналів залучення клієнтів: контекстної реклами, SEO, тригерних розсилок та мобільного трафіку. Конверсію також можна оцінити для користувачів залежно від типу пристроїв – комп'ютера, планшета чи смартфона. Результат відображається в «пульсі конверсії» — індикаторі зміни конверсії сайту.
  • A/B тестування. Один з найефективніших маркетингових інструментів, який використовується для оцінки та керування конверсією сайту. Інструмент полегшить роботу маркетолога — він убудований у продукт і не потребує додаткових налаштувань. Користувачеві є шість готових сценаріїв A/B тестування — новий дизайн, головна сторінка, детальна картка товару, сторінки кошика, сторінка оформлення замовлення та довільно обрана сторінка. На основі тестування буде обрано найбільш ефективний варіант для показу.
  • Бізнес-модель інтернет-магазину. У платформі включений аналітичний інструментарій, який дозволяє оцінити ефективність роботи інтернет-магазину: його прибутковість, якою є ціна переходу та середній чек. Власник сайту може, змінюючи ключові параметри проекту, прогнозувати прибуток, таким чином визначаючи найбільш оптимальні показники.
  • Тригерні розсилки. Для будь-якого інтернет-проекту важливо не просто залучити нових покупців, а й утримати існуючих. У новому «1С-Бітрікс: Управління сайтом 15.5» з'явився зручний інструмент взаємодії з відвідувачами сайту – автоматизована система тригерних розсилок, що збільшує кількість повернень та повторних покупок у магазині. У продукті реалізовано сім готових сценаріїв тригерних розсилок: кинутий кошик, скасоване замовлення, повторні замовлення та 4 види розсилок для клієнтів, які не заходили до магазину протягом 90, 111, 180 та 365 днів. Для кожного сценарію можна один раз налаштувати шаблон листа, і листи будуть надсилатися автоматично кожному користувачеві, якщо він потрапляє до однієї з категорій. Ефективність кожної розсилки може бути проаналізована.
  • АвтоБюджет контексту. Контекстна реклама стає основним джерелом залучення клієнтів на сайт, але часто витрата бюджету буває неефективною.
  • Зустрічаємо мобільних клієнтів. Сучасні пошукові системи ранжують сайти в залежності від адаптивної або мобільної версії. І сайти з адаптивною версією мають вищі позиції в пошуковій видачі. У продукті представлений комплекс рішень для виконання вимог Google до сайтів - використовується сучасна технологія адаптивної верстки з використанням Bootstrat 3, об'єднання та стиснення javascript та CSS-файлів, прискорення сайту 2.0, оптимізація зображень і перенесення JavaScript вниз сторінки.
  • Захист від DDoS. Найважливіше для кожного інтернет-бізнесу — безперервність його роботи. Від DDoS ніхто не застрахований і найчастіше атака починається несподівано. «1С-Бітрікс» спільно з компанією Qrator – лідером ринку захисту від DDoS – забезпечує власникам сайтів 10 днів захисту від DDoS-атак безкоштовно. А у разі атаки, що триває, укласти довгостроковий договір, забезпечивши тим самим безперервність роботи бізнесу. Для клієнтів «1С-Бітрікс» на сайті представлена ​​інструкція для активації послуги.
  • Веб-акселератор. Програмний продукт, розроблений для редакції «1С-Бітрікс: Ентерпрайз». Призначений для створення точок присутності компанії, побудови розподілених систем та прискорення доставки контенту по країні та світу. Забезпечує максимально швидке відображення сторінок сайту.
  • BigData з прогнозуванням інтересу. Для сервісу «BigData: Персоналізація» розроблено нову технологію InterestID, яка збільшила силу рекомендацій у 3 рази, а також покращила рекомендації для первинних відвідувачів сайту. На підставі зібраної за півроку роботи сервісу статистики персональні рекомендації дають клієнтам «1С-Бітрікс» збільшення кількості нових замовлень від 9% до 37%.
  • Нові можливості для SEO-оптимізації. Випущено набір рішень, щоб зробити сайти більш дружніми для пошукових систем. З'явилися: ЧПУ 2.0, канонічні посилання, ЧПУ в розумному фільтрі, хлібні крихти та ін. а також підтримується обмін знижок між 1С та інтернет-магазином.
  • Новий візуальний редактор. Дозволяє вставляти текстові файли з вихідним форматуванням, зберігаючи їх структуру.
  • Обробка зображень. У продукті з'являється можливість обробляти зображення перед завантаженням на сайт. Відмінно вирішить завдання швидкого завантаження великої кількості фотографій.

Інші новини