+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

VMware представила сервіс Skyline Health for vSAN та проактивну технологію Skyline

VMware представила сервіс Skyline Health for vSAN та проактивну технологію Skyline

VMware представила сервіс Skyline Health for vSAN. Сервіс VMware Skyline - це проактивна технологія VMware для надання розширеної технічної підтримки деяким клієнтам для продуктів vSphere та NSX.

За допомогою технології VMware Skyline користувачі та інженери технічної підтримки VMware (Technical Support Engineers, TSEs) можуть переглядати деякі висновки про роботу віртуальної інфраструктури та основні рекомендації щодо її покращення, які містяться у спеціальному звіті Skyline Operational Summary Report (OSR). /p>

Також інженери техпідтримки VMware у рамках вирішення проблем замовників можуть бачити весь їх Inventory, а також усі їх звернення до технічної підтримки (Support Requests, SRs). Все це дозволяє службам Global Support Services (GSS) швидко та ефективно вирішувати проблеми замовників, а що важливіше - запобігати їм.

Нове рішення від VMware об'єднує 2 продукти - vSAN Health та сервіс Skyline. Skyline Health for vSAN надає користувачам інструменти для самостійного обстеження процесів конфігурації, патчингу, апгрейду та безпеки рішень vSAN 6.7. Найприємніше це те, що всі користувачі з активною підтримкою отримують Skyline Health for vSAN безкоштовно.

Рішення Skyline Health використовує дані про тисячі інсталяцій VMware vSAN для проактивного виявлення проблем у вашій інфраструктурі, при цьому саме воно не надсилає назовні жодних чутливих даних. Сервіс Skyline інтегрований з базою знань VMware KB, а також містить у собі список кращих практик для усунення проблем, що найчастіше зустрічаються.

Для роботи Skyline вам потрібно, щоб vCenter мав доступ до Інтернет та був учасником Customer Experience Improvement Program (CEIP). У плані інтерфейсу vSphere Client розділ "Skyline Health" замінить собою "Health" і міститиме як рекомендації Skyline, так і сумарну інформацію vSAN Health. Сервіс Skyline Health буде доступний для vSphere 6.7P01 (або vSAN 6.7 U3a), а також пізніших версій платформи.

Крім того, сам проект Skyline зазнав кількох змін. Тепер з'явилося рішення Skyline Advisor, призначене для користувачів з рівнем підтримки Production/Premier. Це рішення включає підтримку таких продуктів, як vSphere, vSAN, NSX, vROps, Horizon. Крім цього, туди включається інфраструктура VMware Cloud Foundation і Dell EMC VxRail.

Також підтримка поширюється на такі компоненти, як рішення VMware Cloud Foundation та Dell EMC VxRail, а також гіперконвергентні системи, створені у кооперації з іншими вендорами.

Рішення Skyline Advisor розширює підтримку продуктів VMware і для старих версій (наприклад, vSphere 5.5). Також користувачі разом із продуктом отримують і рішення LogAssist, яке автоматизує збирання та завантаження логів (це може виявитися дуже корисним при зверненні в саппорт).

Користувачі підтримки рівня Premier отримують ще кілька додаткових функцій, таких як розширені рекомендації та звіти, а також план вирішення проблем та відновлення правильної конфігурації інфраструктури.

Рішення VMware Skyline Health for vSAN буде доступним для користувачів у найближчі місяці.

Інші новини