V-Ray Next, Beta 2 для 3ds Max. Спробуйте нові функції
Запрошуємо спробувати нові функції V-Ray Next, Beta 2 для 3ds Max та дати свої відгуки.
Приєднатися до Beta-тестування!
*Beta відкрита для клієнтів V-Ray 3.x для 3ds Max. Потрібен сумісний із SSE 4.2 процесор.
Тепер у V-Ray Next, Beta 2 для 3ds Max:
- GPU рендеринг наступного рівня
Швидкість рендерингу V-Ray GPU тепер ще вища і готова для ваших виробничих сцен у V-Ray Next.
V-Ray Next, Beta 1 представила хорошу швидкість рендерингу, чистіше освітлення та підтримку надзвичайно реалістичних матеріалів VRscans.
Тепер у V-Ray Next, Beta 2 додали вам здатність рендерувати об'ємні ефекти, такі як дим, вогонь та туман.
- Новий Denoiser прискорений штучним інтелектом
Щоб допомогти вам швидше та краще робити візуалізацію у V-Ray Next впровадили Denoiser (який працює в режимі реального часу), заснований на технології штучного інтелекту NVIDIA.
Спробуйте Denoiser у вікні перегляду під час рендерингу, це схоже на магію.
- Новий адаптивний купол освітлення
З новим адаптивним куполом освітлення, V-Ray Next автоматично аналізує вашу сцену для більш швидкого та чистого освітлення, на основі зображень — і це більш реалістично.
- Новий шейдер волосся
Зробіть більш реалістичне волосся, використовуючи новий шейдер VRayHairMtl2. Він включає прості елементи керування кольором меланіну, покращені відблиски і більш легкий розподіл.
- Новий V-RAY SDK
Оновлена архітектура рендерингу, яка повністю використовує сучасне обладнання, включаючи оптимізовані векторні обчислення з використанням SSE 4.2 та спеціалізованої бібліотеки трасування променів Intel Embree 2.13.
- Нове – автоматична експозиція та баланс білого
Швидкий, автоматичний аналіз сцени визначає правильну експозицію та баланс білого для вашого зображення.
Докладніше про нові функції та покращення в V-Ray Next.
https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY4MAX/V-Ray+Next%2C+Beta+2+for+3ds+Max