+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

В рамках конференції Build 2019 Microsoft продемонструвала, як Starbucks впроваджує рекомендаційну систему зі штучним інтелектом від Microsoft

У рамках конференції Build 2019 Microsoft продемонструвала, як Starbucks впроваджує рекомендаційну систему зі штучним інтелектом від Microsoft

Starbucks використовує технологію навчання з підкріпленням (reinforcement learning) на базі хмарної платформи Microsoft Azure для формування персоналізованих рекомендацій їжі та напоїв для понад 16 мільйонів користувачів свого мобільного додатка Starbucks® Rewards. Наприклад, якщо відвідувач постійно замовляє напої та їжу, в яких немає молока, платформа зробить висновки про його переваги та запропонує йому продукти, в яких цей інгредієнт відсутній.

Зараз система доступна лише користувачам мобільного додатку, але в компанії вже тестують нову технологію рекомендацій, яку зможуть використовувати також клієнти, які роблять замовлення з автомобілів. У спеціальному цифровому меню для них будуть висвічувати рекомендовані продукти. Система формуватиме рекомендації на основі 400 різних факторів, враховуючи, зокрема, погодні умови, час доби, наявність інгредієнтів у конкретній кав'ярні та те, які страви частіше обирали інші клієнти.

Зараз Starbucks тестує нову систему рекомендацій в інноваційному центрі Tryer Lab у Сіетлі та планує зробити її доступною у своїх кав'ярнях найближчим часом.

У кожній кав'ярні Starbucks є безліч різних пристроїв: від кофемашин до блендерів, які працюють приблизно по 16 годин на день. Збої в роботі обладнання можуть суттєво збільшити витрати на сервісне обслуговування та зупинити роботу кав'ярень. Для скорочення числа поломок у Starbucks вирішили підключити пристрої до операційної системи Інтернету речей Microsoft Azure Sphere.

Кавомашини, підключені до Інтернету речей, аналізують безліч факторів під час приготування кожної чашки еспресо: від сорту кавових бобів до складу та температури води. За восьмигодинну зміну накопичується понад 5 мегабайт інформації. Для того, щоб підключити різні пристрої Starbucks до Azure Sphere і безпечно зберігати дані, Starbucks використовує захисний модуль (guardian module) Microsoft. Це дозволить компанії використовувати модель передиктивного обслуговування машин: завчасно виявляти проблеми, які можуть виникнути в роботі обладнання та прогнозувати час, у який необхідно буде замовити сервісне обслуговування.

Пристрій також скоротить час доставки нових рецептів у кав'ярні. Наразі фахівці розвозять інструкції з приготування нових напоїв по точках і вручну встановлюють нове ПЗ у кожну кавоварку з флеш-накопичувача. Завдяки впровадженню нової системи, рецепти у каву-машину будуть завантажуватися з хмари за одним натисканням кнопки.

Starbucks працює над ще однією опцією мобільного додатка, яка дозволить клієнтам отримувати інформацію про каву з купленої ними пачки: де вона була вирощена, як компанія підтримує фермерів у цьому регіоні, де і коли зерна були обсмажені та багато іншого. Таку прозорість забезпечить новий сервіс Microsoft Azure Blockchain Service.

Інші новини