+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Телефон безкоштовної технічної підтримки для користувачів рішень Symantec та продуктів Norton

За номером телефону безкоштовної російськомовної технічної підтримки Symantec 0 0011 800 9728616 можна отримати:

  • Технічну консультацію російською мовою для користувачів з активною підтримкою продуктів безпеки та резервного копіювання в мережевих середовищах малого та середнього бізнесу Symantec
  • Консультацію з ліцензування продуктів Symantec
  • Технічну консультацію російською мовою для користувачів з активною підтримкою продуктів захисту домашніх комп'ютерів Norton.

Усі вхідні дзвінки за вказаним номером автоматично перекладаються на російськомовних диспетчерів, або, якщо всі лінії зайняті, включається голосове меню, яке дозволить залишити голосову пошту (на прохання клієнта диспетчер передзвонить) або зв'язатися з англомовним диспетчером.

Час роботи російськомовної служби технічної підтримки з 9.00 до 18.00 по московському часу.

Для отримання технічної допомоги по корпоративним продуктам клієнт повинен зазначити:

  • номери Contact ID та Support ID з pdf-сертифікату, отриманого як підтвердження покупки ліцензій на продукти Symantec ,
  • повне найменування продукту Symantec та його версію,
  • ОС та пакет оновлень, встановлені на комп'ютері.

Після отримання даних і короткого опису. ситуації, диспетчер створить заявку (інцидент) у службі технічної підтримки. Вирішенням питання займатиметься інженер технічної підтримки, який зв'яжеться з клієнтом у найкоротші терміни після створення заявки. Технічна підтримка здійснюється за наступними продуктами: Symantec Endpoint Protection, Symantec Mail Security, Symantec Protection Suite, Symantec Backup Exec, Symantec NetBackup for Windows та також за продуктами Altiris. За іншими продуктами, рекомендується вказати диспетчеру, щоб технічний фахівець зв'язався з клієнтом електронною поштою.

Інші новини