+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Створення чат-бота на платформі IBM Watson Assistant – IBM проводить ознайомчу сесію

Створення чат-бота на платформі IBM Watson Assistant - IBM проводить ознайомчу сесію

IBM проводить ознайомчу сесію "Створення чат-бота на платформі IBM Watson Assistant" 
Місце проведення: Онлайн, через Webex
Вебінар буде проводитись англійською мовою

Сервіс під назвою Watson Assistant, використовує алгоритми штучного інтелекту.

Watson Assistant по суті є платформою, на використання якої компанії будуть отримати ліцензії, щоб потім створювати та інтегрувати в продукти власні інтелектуальні засоби вирішення різноманітних питань за допомогою мовних команд.

У своїй технології IBM приділяє підвищену увагу питанням персоналізації та захисту конфіденційних даних, що робить її більш привабливою в порівнянні з конкуруючими сервісами Amazon Alexa і Google Assistant.

Watson Assistant дозволяє компаніям краще адаптувати голосову взаємодію зі своїми співробітниками та клієнтами. Так, можна працювати з будь-яким набором даних та задавати власні голосові команди та дії, що відбуваються після їх виконання. Наприклад, можна придумати власну фразу для активації програми, тоді як у інших проектів команда фіксована («OK Google!» у Google Assistant, «Alexa!» у Amazon).

Watson Assistant забезпечує контроль за персональними даними. Будь-який голосовий помічник, створений на базі цього продукту IBM, працює лише з тією інформацією, яка йому надана або зібрана у процесі взаємодії з людьми. Тому ні IBM, ні інша компанія не зможе отримати доступ до даних про активність користувачів у різних програмах.

Зрештою, у клієнтів Watson Assistant буде можливість вказувати програми та пристрої, що працюють на платформі Watson, які можуть отримати доступ до даних один одного через хмару IBM, допомагаючи технології навчатися на основі своїх дій та запам'ятовувати переваги користувачів.

У IBM сподіваються, що Watson Assistant буде затребуваний серед готелів, банків, медичних установ, ресторанів, автовиробників та ін. Деякі компанії вже почали використовувати голосовий помічник: аеропорт Мюнхена застосовує сервіс для навігації пасажирів, Chameleon Technologies — для налаштування температури будинку , Harman — для керування автомобільною електронікою

Інші новини

Найкраща ціна