Snapchat придбала розробника віртуального шопінгу за допомогою технології доповненої реальності
Snapchat придбав розробника віртуальних покупок за допомогою технології доповненої реальності
Snapchat придбав розробника віртуального шопінгу за допомогою AR - технології доповненої реальності.
Команда Verterbrae з 50 осіб розробить платформу і наповнить її 3D-версіями продуктів та іншою інформацією. Зараз месенджер використовує технологію доповненої реальності для створення розважальних AR-масок, але компанія планує розвивати цей напрямок.
Нещодавно платформа співпрацювала з Gucci, коли користувачі віртуально приміряли кросівки обмеженої колекції. Тест показав, що люди частіше купують щось після взаємодії з 3D-моделлю.
За даними The Verge, угода не була великою і не перевищувала вартості покупки WaveOptics, яка виробляє AR-дисплеї для своїх розумних окулярів Spectacles за 500 мільйонів доларів. Vertebrae раніше співпрацював з Toyota, Adidas, CB2 і іншими відомими брендами. У 2019 році компанія також працювала з Facebook — найбільшим конкурентом Snap — над технологією AR-покупок.