+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Snap представила власну рекламну мережу, ігри та Stories для чужих додатків

Snap представила власну рекламну мережу, ігри та Stories для чужих додатків

Snap представила власну рекламну мережу Snap Audience Network, яка дозволить компанії продавати рекламу в чужих програмах. Це має допомогти Snap розширити бізнес за відсутності зростання аудиторії та запропонувати своїм рекламним партнерам нових клієнтів, припускає Recode. Дата запуску та деталі роботи системи поки не оголошені.

Також Snap запропонувала розробникам інших програм підключитися до її функції фотографій, що самознищуються, і відео Stories. Наприклад, це дозволить Tinder запустити "історії" в додатках, не створюючи функцію самостійно: користувачі зможуть підключити до додатку свій обліковий запис у Snapchat і публікувати в Tinder "історії", зроблені через Snapchat.

Snap представила свою першу гру Bitmoji Party, яка дозволить гравцям змагатися один з одним за віртуальні очки та призи, а також оголосила про плани запустити у Snapchat ігри від таких партнерів, як Zynga та ZeptoLabs. Це теж може допомогти фінансовому стану Snap: гравці будуть проводити більше часу у додатку та бачити більше реклами, припускає Recode.

Окрім цього, Snap представила оновлення системи створення AR-фільтрів: тепер розробники можуть створювати маски не тільки для обличчя, а й для тіла та рук. Також з'являться фільтри Landmarks, які спрацьовують на певних будинках.

Щоденна аудиторія Snap у четвертому кварталі 2018 року становила 186 млн осіб - стільки ж, скільки і кварталом раніше. Компанія отримує в середньому $2,09 з кожного користувача на квартал, тоді як показник Facebook складає $7,37, зазначає CNBC.

Інші новини

Найкраща ціна