+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Sensor Tower опублікував звіт про заробіток мобільних додатків у першій половині 2019 року

Sensor Tower опублікував звіт про заробіток мобільних додатків у першій половині 2019 року

Аналітичний сервіс Sensor Tower опублікував звіт про заробіток мобільних додатків у першій половині 2019 року. За даними компанії, користувачі App Store і Google Play загалом витратили на платформах $39,7 млрд — це на 15,4% більше за показник у $34,4 млрд роком раніше.

Найбільшу суму витратили користувачі App Store — $25,5 млрд. Це майже на 80% більше витрат у Google Play: на майданчику за півроку витратили $14,2 млрд. При цьому платформа Google показує зростання прибутковості порівняно з даними за такою. ж період у 2018 році - 19,6% проти 13,2% у Apple.

Найбільше серед неігрових програм заробив Tinder — на нього витратили $497 млн ​​на обох майданчиках. На другому місці йде Netflix з $399 млн, який відмовився від функції оформлення підписки у додатку на iOS, щоб уникнути комісії App Store.

У звіті Sensor Tower також сказано про статистику завантажень програм. В App Store вона знизилася на 1,4% через спад скачувань у Китаї (за межами країни зросла на 3,6%), а в Google Play збільшилася 16,4%. Найчастіше користувачі завантажують WhatsApp, Messenger, Tik-Tok та Instagram.

Sensor Tower звернув увагу на витрати користувачів на мобільні ігри. У App Store вони досягли $17,6 млрд, у Google Play — $12 млрд. Найбільше заробили розробники ігор Honor of Kings, Fate/Grand Order, Monster Strike, Candy Crush Saga та PUBG Mobile. При цьому на пристрої, крім PUBG, найчастіше завантажували Color Bump 3D та Garena Free Fire.

Інші новини

Найкраща ціна