+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

SAP представила комплексну систему для управління взаємовідносинами із клієнтами (CRM) SAP C/4HANA

SAP представила комплексну систему для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) SAP C/4HANA

SAP представила комплексну систему управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Продукт під назвою SAP C/4HANA включає рішення для підтримки всіх функцій фронт-офісу, таких як захист даних, маркетинг, продаж та обслуговування клієнтів. В основі додатків лягли технології куплених SAP компаній, таких як Hybris, Gigya та CallidusCloud.

Новий пакет інтегрований з портфелем бізнес-додатків SAP, а також включає машинне навчання SAP Leonardo та нове програмне забезпечення SAP HANA Data Management Suite, що розширює можливості з управління та роботи з розподіленими даними.

«Існуючі CRM-системи завжди були націлені на продажі, тепер ми змінюємо уявлення про їх ключові завдання, нове рішення SAP C/4HANA максимально сфокусоване на клієнті. Коли всі програми SAP об'єднані в цілісну інтелектуальну хмарну систему, ланцюжки попиту безпосередньо впливають на процеси, що керують ланцюжками поставок», — повідомив глава SAP Білл МакДермотт.

До складу SAP C/4HANA входять хмарні сервіси SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud (включаючи рішення Gigya) та SAP Sales Cloud (включаючи технології CallidusCloud). Крім того, SAP Sales Cloud об'єднує SAP Hybris Revenue Cloud і SAP Hybris Cloud for Customer (що складається з SAP Hybris Sales Cloud і SAP Hybris Service Cloud).

 

 

Інші новини

Найкраща ціна