Salesforce додала підтримку великих мовних моделей LLM у своє портфоліо
Salesforce додала підтримку великих мовних моделей LLM у своє портфоліо
Salesforce, розробник CRM-платформи Salesforce, додала підтримку великих мовних моделей LLM у своє портфоліо. Генеративний ІІ тепер можна інтегрувати у платформу Einstein (нова версія Salesforce Data Cloud), аналітику Tableau, диспетчер Flow та набір інструментів MuleSoft для зв'язування SaaS-додатків, даних та пристроїв у хмарі та на локальних серверах для допомоги в автоматизації бізнес-процесів, пише ресурс SiliconANGLE.
Важливою особливістю Einstein є шар Einstein Trust Layer, який, за словами компанії, робить її хмарну платформу відкритою та розширюваною. Як стверджує Salesforce, Trust Layer запобігає включенню пропрієтарних даних до загальнодоступних моделей, підвищує якість контенту, що створюється ІІ, та інтегрує генеративні відповіді ІІ у бізнес-процеси, забезпечуючи при цьому дотримання правил конфіденційності, безпеки, резидентності та норм відповідності.
Salesforce наголосила на надійності моделей ІІ як основний фактор у розробці Trust Layer. Згідно з проведеним компанією дослідженням, 73% співробітників вважають, що генеративний ІІ створює нові ризики для безпеки. Майже 60% тих, хто планує використовувати цю технологію, зазначили, що не знають, як забезпечити безпеку даних. На додаток до власних LLM Salesforce підтримуються моделі OpenAI, Anthropic PBC, Cohere. Надалі Salesforce планує забезпечити підтримку інших сторонніх моделей.
ІІ-бот Einstein GPT включає шлюз, який можна використовувати для інтеграції моделей з хмар Amazon і Google, а також специфічних для доменів і моделей, що локально розміщуються. Salesforce підкреслила, що підказки та відповіді клієнтів ніколи не залишають її інфраструктуру, а клієнти, які навчили власні моделі, можуть безпосередньо підключатися до AI Cloud через Trust Layer. Salesforce також розробила оптимізовані підказки ІІ, які можна налаштувати для конкретної компанії-замовника.
Salesforce навела приклади використання попередньо навченого генеративного ІІ. Продавці зможуть автоматично створювати персональні електронні листи, що базуються на даних CRM. Сервісні групи зможуть створювати брифінги з обслуговування, зведення за зверненнями та замовлення на роботу на основі даних про звернення та історію клієнтів. Використання технології дозволить маркетологам сегментувати аудиторію за допомогою запитів природною мовою, а також допоможе фахівцям з електронної комерції адаптувати описи продуктів для покупців на основі наявних даних.
Інтеграція із платформою для спільної роботи Salesforce Slack дозволить користувачам створювати нові робочі процеси. Менеджери з продажу зможуть створювати візуалізації в Tableau з підказками природною мовою, а розробники отримуватимуть пропозиції щодо коду та доповнення безпосередньо у Visual Studio.
