+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Різдвяні продажі роблять організації роздрібної торгівлі та електронної комерції вигідним видобутком для кіберзлочинців

Згідно зі звітом "Лабораторії Касперського", понад 77% компаній постраждали від будь-якої атаки протягом останніх 12 місяців. Збільшення кількості атак, коли DDoS-атаки та POS-системи були основними векторами, ще більше погіршує ситуацію - особливо під час різдвяного сезону продажів, коли в магазині більше покупців, ніж зазвичай, а зростання продажів робить доходи роздрібної торгівлі привабливою метою для кіберзлочинців. /p>

Дослідження показує, що за останній рік стався вибух (до 16%) в обох напрямках - у кількості DDoS-атак та атаки, в яких були використані вразливості у POS-терміналах. Цифри говорять про те, що цього сезону зловмисники планують використати все: почнуть з DDoS і закінчать уразливістю в POS-системах роздрібної торгівлі.

Зокрема, у 2017 році відбулася низка гучних порушень кібербезпеки у платіжних системах основних брендів: від Chipotle до Hyatt Hotels та останнім часом Forever 21. "Лабораторія Касперського" також зареєструвала значне збільшення та географічне поширення DDoS-атак у третьому кварталі 2017 року, з цільовими показниками у 98 країнах (порівняно з 82 у другому кварталі), згідно з останнім звітом DDoS Intelligence.

Ця ситуація буде надзвичайно актуальною для організацій роздрібної торгівлі та електронної комерції протягом інтенсивного періоду продажу до та після Різдва. У цей період роздрібні торговці можуть очікувати збільшення доходів, а це, у свою чергу, робить рітейлерів вигідним видобутком, якщо кіберзлочинці зможуть здійснити проти них успішні атаки DDoS, використовувати POS-системи як точку входу для цілеспрямованих атак або вкрасти облікові дані та гроші клієнтів .

З огляду на очевидне збільшення кількості подібних атак у цьому році, ми рекомендуємо підприємствам - зокрема, роздрібним торговцям - залишатися пильними протягом різдвяного сезону, коли існує більше ризиків, пов'язаних з кримінальним переведенням у готівку за допомогою використання платіжних систем або атак DDoS. Вони можуть містити кіберзлочини, що вимагають викупу або просто не дозволяють організації торгувати, внаслідок чого вони втрачають дохід і клієнтів. Але, крім очевидних ризиків, це також хороша можливість для бізнесу подумати про захист в цілому, розвиваючи свою культуру кібербезпеки та вкладаючи кошти в правильні технології

Щоб уникнути ризику майбутнього сезону продажу, роздрібні торговці та організації електронної комерції можуть захистити себе за допомогою низки рішень, призначених для задоволення їх конкретних вимог. "Лабораторія Касперського" настійно рекомендує рітейлерам актуалізувати свої платформи електронної комерції, оскільки кожне нове оновлення може містити критичні виправлення, щоб зробити систему менш вразливою для кіберзлочинців. послуг, який є експертом з кібербезпеки та може захистити від потужних та складних атак DDoS. Також варто розповісти клієнтам про можливі кіберзагрози, з якими вони можуть зіткнутися під час покупок через інтернет та в автономному режимі, а також про те, як мінімізувати ризики.

Інші новини

Найкраща ціна