+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Riverbed представив рішення для підвищення продуктивності SaaS-додатків Office 365, Salesforce, ServiceNow та Box у десять разів

Riverbed представив рішення для підвищення продуктивності SaaS-додатків Office 365, Salesforce, ServiceNow та Box у десять разів

Riverbed представив SaaS Accelerator, нове рішення, яке, за даними компанії, здатне підвищити продуктивність провідних SaaS-додатків, у тому числі Office 365, Salesforce, ServiceNow та Box удесятеро. Підключивши SaaS Accelerator до служби моніторингу досвіду кінцевого користувача End User Experience Monitoring (входить до складу рішення Riverbed для керування цифровим досвідом), організації зможуть вимірювати та контролювати роботу корпоративних додатків типу SaaS в режимі реального часу, а також оптимізувати їхню продуктивність за допомогою рішення. /p>

Хмарні сервіси та ПЗ, які надаються за моделлю «як послуга» (SaaS), забезпечують гнучкість обслуговування, адаптивність, покращену продуктивність та зручність роботи користувачів. До 2020 р., за даними Blissfully, компанії переведуть цієї середи до 80% своїх додатків, проте на сьогоднішній день не всі здатні досягти запланованих результатів. Так, 73% організацій повідомляють про повільну роботу SaaS хоча б раз на місяць, а 90% зазначають, що це падіння продуктивності негативно відбивається на їхньому бізнесі.

Новий SaaS Accelerator буде особливо корисним для підприємств з розподіленою робочою силою або організацій, які надають доступ до додатків на вимогу, а також для користувачів, які можуть знаходитися в офісах філій, кав'ярнях, аеропортах та на об'єктах замовників (тобто. на великій відстані від SaaS-серверів). Це рішення може значно покращити користувальницький досвід та результати бізнес-діяльності, усунувши проблеми з продуктивністю та доступністю ресурсів.

SaaS Accelerator - це хмарний сервіс, тому організації зможуть розгорнути його за кілька хвилин і відразу розпочати оптимізацію продуктивності. Також користувачі Riverbed SD-WAN зможуть виконати всі необхідні операції виділення ресурсів натисканням однієї кнопки в консолі управління. Крім того, власники пристрою SteelHead та мобільного клієнта SteelHead Mobile зможуть використовувати поточні капіталовкладення для розгортання SaaS Accelerator. Вони отримають комплексне рішення для управління простором між пристроєм кінцевого користувача та програмою SaaS по мережі. Впровадження Riverbed SaaS Accelerator в організаціях з підвищеними вимогами до безпеки, згідно з якими весь трафік SaaS перенаправляється через корпоративний ЦОД, дозволить використовувати цей підхід надалі, при цьому усунувши проблеми із затримками у доступі до даних, що перешкоджають продуктивній роботі мобільних та віддалених співробітників.

«Сьогодні організації у всьому світі стикаються з неминучістю цифрової трансформації, і всі вони знаходяться на різних етапах переходу, причому ця неоднорідність може спостерігатися всередині одного й того самого підприємства. Нове рішення Riverbed допоможе впоратися з конкретними труднощами, які виникають на шляху перетворень, а також забезпечити високу продуктивність хмари та SaaS завдяки можливості вимірювання та контролю продуктивності програм та користувальницького досвіду»

Riverbed також анонсував покращення технології програмно-визначуваних мереж WAN (рішення SteelConnect and SteelHead SD), які дозволять уніфікувати механізми управління та підключення у всій розподіленій корпоративній мережі. Завдання даного оновлення - підвищити адаптивність, захищеність та ефективність експлуатації за допомогою новітніх досягнень області автоматизації роботи мережі мультихмар, об'єднання локальних та хмарних сервісів безпеки в ланцюжки, а також за рахунок більш гнучкого впровадження та контролю SD-WAN у складніших глобальних середовищах. Реліз для SD-WAN також містить додаткові засоби інтеграції зі Zscaler, які дозволять підключити тисячі філій до цієї платформи безпеки одним натисканням кнопки.

Компанія Riverbed також представила оновлення для DEM, що веде в галузі комплексного рішення для вимірювання цифрового досвіду кінцевих користувачів та управління ним. Серед новинок — функція автоматичного усунення несправностей, за допомогою якої фахівці підтримки зможуть своєчасно вирішувати проблеми, що виникають на пристроях кінцевих користувачів, перш ніж ці проблеми негативно позначаться на їх роботі. Коли у користувачів немає необхідності дзвонити на техпідтримку, їх рівень задоволеності зростає. Крім того, це сприяє зниженню витрат на ІТ та підвищенню стабільності.

Raiffeisen, третій за величиною банк Швейцарії, запровадив рішення Riverbed для DEM, щоб якісно покращити цифровий досвід співробітників та прискорити реалізацію стратегії з мобільної робочої сили.

«У наших співробітників повинен бути доступ до будь-яких необхідних програм у будь-який час і з будь-якого пристрою. З рішенням Riverbed ми можемо вчасно виявити несправність, найчастіше раніше, ніж її помітить користувач, проаналізувати та усунути її, чітко позначивши першопричину. Зараз нам доводиться рідше займатися цією роботою, а ті проблеми, які все ж таки виникають, вирішуються набагато швидше», — зазначив спеціаліст із систем банку Raiffeisen Switzerland.

Інші новини