+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Реліз Acronis Access 7 та Acronis Access Advanced 7

Нові продукти Acronis Access створені з урахуванням потреб сучасного бізнесу в роботі з даними з особистих та корпоративних мобільних пристроїв співробітників. Вони є зручними, комплексними та безпечними рішеннями, які забезпечують повний контроль за доступом до даних з будь-якого місця та з будь-якого пристрою: планшета, смартфона, ноутбука, персонального комп'ютера або Mac.

Продукти лінійки Acronis Access надають просту , комплексну та безпечну альтернативу популярним файлообмінним сервісам. Вони використовують існуючу ІТ-інфраструктуру компанії-клієнта і дозволяють персоналу – без ризику для конфіденційності обмінюватися даними між собою як в офісі, так і за його межами.

Acronis Access 7 – зручний продукт для мобільного доступу, синхронізації та обміну контентом, створений спеціально для малого та середнього бізнесу. Це рішення дозволяє співробітникам продуктивно працювати за межами офісу, редагуючи та переглядаючи корпоративні файли без ризику витоку даних, обмінюючись з колегами фінансовими звітами та презентаціями, або ділячись інформацією із замовниками та партнерами.

Acronis Access 7 є надійною альтернативою існуючим хмарним сервісам і дозволяє конфіденційним даним залишатися на серверах компанії та під контролем ІТ-адміністратора за будь-яких обставин. Невеликі та середні компанії, які не можуть дозволити собі комплексні рішення для керування мобільними пристроями, оцінять вбудовані функції цього продукту. файлів, а також для синхронізації та обміну даними між співробітниками великих компаній. Acronis Access Advanced 7 дозволяє IТ-службі повністю контролювати роботу з корпоративною інформацією завдяки низці рішень, серед яких:

  • Інтеграція Active Directory для SUM (Seamless User Management);
  • Тонкі налаштування політики безпеки та контролю за даними;
  • Користувацький журнал, який реєструє всі випадки доступу, редагування та обміну даними;
  • Сертифіковане шифрування, яке відповідає найсуворішим стандартам;
  • Посилена система ідентифікації.

Acronis Access Advanced 7 підвищує продуктивність команди та окремих працівників завдяки простому, інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, здатності редагувати документи Microsoft Office, створювати примітки у pdf-файлах, а також забезпечувати контрольований обмін даними між співробітниками компанії та їх безпечну передачу зовнішнім користувачам. Відмінно підходить для великої організації з власною ІТ-службою, Acronis Access Advanced 7 підтримує необмежену кількість серверів доступу і може бути налаштований для будь-якої кількості користувачів. Крім того, продукт легко інтегрується з більшістю популярних рішень щодо управління мобільними пристроями (MDM).

 

Інші новини