Наведено результати дослідження витрат користувачів iOS та Android
Представлені результати дослідження витрат користувачів iOS і Android
Додаток Annie представив результати дослідження витрат користувачів iOS і Android за останній рік. 2021 рік став роком рекордів: загальні витрати користувачів на iOS і Google Play зросли майже на 25% в порівнянні з минулим роком і склали $ 135 млрд Кількість завантажень також досягло нового рубежу і зросло на 8%, досягнувши $ 140 млрд.
переважають витрати користувачів на iOS: 65 центів за кожен долар на ринку додатків витрачають користувачі Apple. Геймери витрачають найбільше - на них припадає близько 60% доходу на iOS і майже 80% коштів, витрачених на Google Play.
У 2021 році програми для обміну та редагування відео б'ють рекорди завантажень у всьому світі:
- CapCut, MX TakaTak і Moj завантажувалися найбільше разів - це пов'язано з бажанням користувачів створювати оригінальний відеоконтент;
Користувачі провели найбільше в додатках для прямих та онлайн-трансляцій, таких як YouTube, Disney+, TikTok та Twitch: споживачі прагнуть не тільки розважитися, але й винагородити своїх улюблених стримерів;
- Найбільше зростання використання показали бізнес-додатки Zoom, Microsoft Office і Teams - це пов'язано з переходом на віддалений і гібридний формат роботи.
Динаміка завантажень протилежна динаміці витрат - в плані завантажень першість дісталася Google Play. За прогнозами App Annie, у 2022 році на Google Play припадатиме понад 100 мільярдів завантажень.
Що стосується завантажень додатків, Індія стала країною No1 до кінця 2021 року, забезпечуючи 20% від загальної кількості завантажень на iOS та Google Play разом узятих. За нею йдуть США (9%) і Бразилія (8%).
Гіпер-казуальні ігри стали лідерами по завантаженнях:
- Найбільш завантажуваними гіпер-казуальними іграми були Bridge Race, Hair Challenge і Project Makeover;
- Основні ігри ведуться в покупках в додатку, причому Genshin Impact і ROBLOX бачать найбільшу активність; Значне зростання в плані використання показали ROBLOX, AmongUS і Pokemon Unite - це пов'язано з доступністю персонального і віртуального функціоналу спілкування для користувачів в цих іграх.
«У всьому світі люди адаптувалися до пандемії через перехід до життя в мобільному, що можна назвати одним з головних висновків. Найбільших успіхів досягли ті галузі, які допомагали людям бути ближче як віртуально, так і особисто », - коментує керівник відділу маркетингових досліджень в App Annie.
Іншими значущими галузями, що набирають популярність в мобільному телефоні, є соціальні мережі та додатки для знайомств.
- TikTok посів перше місце у світі за збільшенням витрат користувачів серед соціальних додатків. За ним слідують BIGO LIVE і Discord. Інші відомі відеопрограми, які показали найбільше зростання, включають Likee та Azar.
- Tinder очолив чарт, щоб збільшити споживчі витрати у світі серед додатків для знайомств. За ним слід Bumble, в якому за весь час існування програми користувачі витратили понад $ 1 млрд На третьому місці знаходиться Hinge - тут споживчі витрати недавно перевищили 250 млн фунтів стерлінгів.