За оцінками експертів, розробники в App Store заробляють на 64% більше, ніж у Google Play
За оцінками експертів, розробники в App Store заробляють на 64% більше, ніж у Google Play
Sensor Tower, що пропонує платформу для аналізу ефективності продажів мобільних додатків, представила статистику витрат у каталогах Apple Apple Store і Google Play.
За оцінками експертів, у першому кварталі 2019 року розробники 100 найпопулярніших додатків для Android та iOS заробили загалом $130,4 млн. У випадку з App Store доходи склали $83,4 млн, що на 64% більше, ніж у Google Play ($51 млн). У сегменті ігор виторг видавців у січні-березні 2019 року склав $70 млн і $48 млн відповідно проти $64 млн і $42 млн трьома місяцями раніше.
Розробники ігор для iOS заробляють на 48% своїх колег, що створюють Android-проекти. Якщо говорити про неігрові продукти, то тут різниця сягає 232% на користь App Store - $23 млн проти $7 млн.
Експерти зазначають, що оприлюднена статистика є цілком очікуваною. Справа в тому, що в Google Play пропонується більше безкоштовних програм, ніж в App Store, а юзери Android рідше купують програмки і роблять внутрішньоігрові покупки. Щоправда, у своєму дослідженні аналітики Sensor Tower не враховують продаж у китайському сегменті Google Play, так що реальні цифри можуть виявитися іншими.
За 5-річний період до першого кварталу 2019 року доходи розробників ігор у Google Play зростали приблизно на 30,2% щорічно, тоді як показник App Store становив 27,9%.
Водночас політика Apple щодо розробників викликає негативну реакцію останніх. У компанії Pure Sweat Basketball, що створює мобільне програмне забезпечення, подали на Apple до суду, звинувативши корпорацію в антиконкурентних діях. Розробники незадоволені тим, що Apple стягує 30-відсоткову комісію з них і потребує щорічної плати у розмірі від $99 на рік