Перші у світі правила онлайн-безпеки зобов'язують інтернет- та технологічні компанії стежити за інформаційною безпекою клієнтів та нести відповідальність у разі завдання шкоди.
Перші у світі правила онлайн-безпеки зобов'язують інтернет- та технологічні компанії стежити за інформаційною безпекою клієнтів та нести відповідальність у разі шкоди.
Британський уряд представив, як він стверджує, перші у світі правила онлайн-безпеки. Вони зобов'язують інтернет- та технологічні компанії стежити за інформаційною безпекою клієнтів та нести відповідальність у разі завдання шкоди.
Новий регламент, розроблений британським Міністерством з культури, ЗМІ, цифрової індустрії та спорту (DCMS) та міністерством внутрішніх справ, вимагає, щоб соціальні мережі та інші сервіси вживали «розумних заходів» для захисту користувачів від кіберзагроз. До останніх належать цькування в інтернеті, поширення дезінформації та забороненого контенту, тероризм та різні дії, які необов'язкові. є незаконними, але можуть завдати серйозної шкоди.
Законодавчі нововведення будуть поширюватися на технологічні компанії будь-яких розмірів, які дозволяють ділитися контентом та отримувати до нього доступ, а також взаємодіяти з іншими інтернет-користувачами.
Оголошуючи про нові заходи, прем'єр-міністр Тереза Мей заявила, що інтернет-компанії «надто довго не діяли» в тому, щоб захистити своїх користувачів, особливо молодих, від шкідливого контенту.
Міністр культури, ЗМІ, цифрової індустрії та спорту Джеремі Райт наголосив, що епоха саморегулювання для інтернет-компаній минула.
Передбачається, що буде створено новий регулятор, який контролюватиме дотримання нових правил і накладатиме штрафи у разі їх порушення. Розрахунок штрафів може будуватися на системі регламенту ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR) і складатиме до 4% річного обороту компанії.