Oracle запустила голосового помічника для бізнесу Oracle Digital Assistant
Oracle запустила голосового помічника для бізнесу Oracle Digital Assistant
Oracle запустила голосового помічника для бізнесу Oracle Digital Assistant. Тепер клієнти Oracle можуть використовувати голосові команди для управління корпоративними програмами за допомогою діалогового ІІ.
Oracle Digital Assistant використовує ІІ з глибоким семантичним аналізом для обробки природної мови (NLP), розуміння природної мови (NLU) та машинного навчання (ML). Ця комбінація дозволяє Oracle Digital Assistant розуміти команди, а також виявляти та вивчати шаблони поведінки користувача, щоб активно діяти від його імені.
Oracle Digital Assistant - це інструмент, який дозволяє працівникам великих підприємств без знань у галузі програмування інтегруватися в робоче середовище та бізнес-процеси.
Голосовий помічник Oracle для бізнесу має словник, специфічний для підприємства та його діяльності, обробляє складні запити та витягує інформацію з усіх доступних корпоративних додатків, відповідаючи на запити користувача. Oracle Digital Assistant розуміє складні лінгвістичні конструкції. Крім того, голосовий помічник Oracle здатний розпізнавати абревіатури та вузькоспеціалізовані терміни, які використовуються лише працівниками конкретної галузі.
Oracle Digital Assistant може одночасно підключатися до кількох внутрішніх систем, а користувачі взаємодіють лише з цифровим помічником, який отримує всю потрібну інформацію з довідників, систем управління витратами або інших корпоративних програм, включаючи Oracle Cloud Application. Oracle Digital Assistant також може бути розгорнутий в популярних діалогових інтерфейсах, таких як Microsoft, Teams, Slack, Facebook Messenger, WeChat і через голосові інтерфейси, такі як Siri і Alexa